The Brothers» War Retro Artifacts¶
- Adaptive Automaton
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz typ stwora.
Ten stwór ma dodatkowo wybrany typ oprócz swoich innych typów.
Inne stwory pod twoim władaniem będące wybranego typu dostają +1/+1.
- Aetherflux Reservoir
Ilekroć rzucisz czar, zyskaj po 1 życiu za każdy czar rzucony w tej turze.
Zapłać 50 żyć: Ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 50 obrażeń.
- Altar of Dementia
Poświęć stwora: Wskazany gracz mieli tyle kart, ile wynosiła siła poświęconego stwora.
- Ashnod's Altar
Poświęć stwora: Weź .
- Astral Cornucopia
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając X znaczników ładunku.
: Wybierz kolor. Weź jedną manę wybranego koloru za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Blackblade Reforged
Wyposażony stwór dostaje +1/+1 za każdy ląd pod twoim władaniem.
Wyposaż legendarnego stwora
Wyposaż
- Bone Saw
Wyposażony stwór dostaje +1/+0.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Burnished Hart
, poświęć tego stwora: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Caged Sun
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, wybierz kolor.
Stwory wybranego koloru pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Ilekroć zdolność lądu sprawia, że bierzesz jedną lub więcej many wybranego koloru, weź jedną dodatkową manę owego koloru.
- Chromatic Lantern
Lądy pod twoim władaniem mają „: Weź jedną manę dowolnego koloru.”
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Chromatic Star
, , poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.
Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, dobierz kartę.
- Cloud Key
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz artefakt, stwór, urok, sztuczka lub obrzęd.
Rzucane przez ciebie czary wybranego typu kosztują o mniej.
- Defense Grid
Rzucenie każdego czaru kosztuje o więcej, chyba że podczas tury rzucającego.
- Door to Nothingness
Ten artefakt wchodzi przekręcony na pole bitwy.
, , poświęć ten artefakt: Wskazany gracz przegrywa grę.
- Elsewhere Flask
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
Poświęć ten byt: Wybierz bazowy typ lądu. Do końca tury każdy ląd pod twoim władaniem staje się owego typu.
- Foundry Inspector
Rzucanie czarów artefaktów kosztuje cię o mniej.
- Gilded Lotus
: Weź trzy many w dowolnym jednym kolorze.
- Goblin Charbelcher
, : Ujawnij karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę lądu. Ten stwór zadaje wskazanemu celowi tyle obrażeń, ile ujawniono w ten sposób nielądowych kart. Jeśli ujawniona karta jest Górą, ten stwór zamiast tego zadaje dwukrotność owych obrażeń. Umieść ujawnione karty dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Helm of the Host
Na początku potyczki w twojej turze stwórz żeton będący kopią wyposażonego stwora, tylko że ów żeton nie jest legendarny. Ów żeton zyskuje pośpiech.
Wyposaż
- Howling Mine
Na początku kroku dobierania każdego z graczy, jeśli ten artefakt jest odkręcony, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
- Ichor Wellspring
Kiedy ten artefakt wejdzie na pole bitwy lub trafia z pola bitwy do cmentarza, dobierz kartę.
- Inspiring Statuary
Rzucane przez ciebie nieartefaktowe czary mają improwizację. (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu owych czarów. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
- Ivory Tower
Na początku twojego kroku utrzymania, zyskaj X żyć, gdzie X jest liczbą kart w twojej ręce minus 4.
- Jalum Tome
, : Dobierz kartę, po czym odrzuć kartę.
- Journeyer's Kite
, : Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Keening Stone
, : Wskazany gracz mieli X kart, gdzie X jest liczbą kart w cmentarzu owego gracza.
- Key to the City
, odrzuć kartę: Co najwyżej jeden wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.
Ilekroć ten artefakt zostanie odkręcony, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Liquimetal Coating
: Wskazany byt staje się dodatkowo artefaktem oprócz swoich pozostałych typów.
- Lodestone Golem
Rzucanie nieartefaktowych czarów kosztuje o więcej.
- Mazemind Tome
, umieść znacznik strony na tym artefakcie: Wróż 1.
, , umieść znacznik strony na tym artefakcie: Dobierz kartę.
Kiedy na tym artefakcie są co najmniej cztery znaczniki strony, wygnaj go. Jeśli tak zrobisz, zyskaj 4 życia.
- Mesmeric Orb
Ilekroć byt zostanie odkręcony, jego władca mieli kartę.
- Millstone
, : Wskazany gracz mieli dwie karty.
- Mind's Eye
Ilekroć przeciwnik dobiera kartę, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.
- Mishra's Bauble
, poświęć ten artefakt: Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Dobierz kartę na początku kroku utrzymania następnej tury.
- Mox Amber
: Weź jedną manę w kolorze występującym pośród będących pod twoim władaniem legendarnych stworów i wędrowców.
- Mystic Forge
Możesz patrzeć na wierzchnią kartę twojej biblioteki w dowolnym momencie.
Możesz rzucać czary artefaktów oraz bezkolorowe czary z wierzchu twojej biblioteki.
, zapłać 1 życie: Wygnaj wierzchnią kartę twojej biblioteki.
- Ornithopter
Latanie
- Perilous Vault
, . wygnaj ten artefakt: Wygnaj wszystkie nie-lądowe byty.
- Phyrexian Processor
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, zapłać dowolną liczbę żyć.
, : Stwórz żeton czarnego stwora Phyrexian Sługus X/X, gdzie X jest liczbą żyć wydanych przy wejściu niniejszego na pole bitwy.
- Phyrexian Revoker
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy nazwij nie-lądową kartę.
Aktywowane zdolności źródła o wybranej nazwie nie mogą być aktywowane.
- Platinum Angel
Latanie
Nie możesz przegrać gry, a twoi przeciwnicy nie mogą wygrać gry.
- Precursor Golem
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Golem 3/3.
Ilekroć gracz rzuci czar sztuczki lub obrzędu wskazujący tylko jednego Golema, ów gracz kopiuje ów czar za każdego innego Golema, którego ów czar mógłby wskazywać. Każda kopia wskazuje innego z owych Golemów.
- Pristine Talisman
: Weź . Zyskaj 1 życie.
- Psychosis Crawler
Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie kart w twojej ręce.
Ilekroć dobierzesz kartę, każdy przeciwnik traci po 1 życiu.
- Quicksilver Amulet
, : Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy.
- Quietus Spike
Wyposażony stwór ma dotyk śmierci.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz traci połowę swoich żyć, zaokrąglając w górę.
Wyposaż
- Ramos, Dragon Engine
Latanie
Ilekroć rzucisz czar, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze za każdy z kolorów owego czaru.
Usuń pięć znaczników +1/+1 z tego stwora: Weź . Aktywuj tylko raz na turę.
- Runechanter's Pike
Wyposażony stwór ma pierwszy cios i dostaje +X/+0, gdzie X jest liczbą kart sztuczek i obrzędów w twoim cmentarzu.
Wyposaż
- Scrap Trawler
Ilekroć ten stwór lub inny artefakt pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, przywróć z twojego cmentarza do twojej ręki wskazaną kartę artefaktu o mniejszym skrócie many.
- Sculpting Steel
Możesz sprawić, że ta karta wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego artefaktu na polu bitwy.
- Self-Assembler
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora typu Składacz, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Semblance Anvil
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać nielądową kartę z twojej ręki.
Rzucanie czarów mających z wygnaną kartą wspólny typ karty kosztuje cię o mniej.
- Sigil of Valor
Ilekroć wyposażony stwór atakuje samotnie, do końca tury dostaje +1/+1 za każdego innego stwora pod twoim władaniem.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Soul-Guide Lantern
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazaną kartę z cmentarza.
, poświęć ten artefakt: Wygnaj cmentarz każdego przeciwnika.
, , poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Springleaf Drum
, przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Staff of Domination
: Odkręć ten byt.
, : Zyskaj 1 życie.
, : Odkręć wskazanego stwora.
, : Przekręć wskazanego stwora.
, : Dobierz kartę.
- Sundering Titan
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub je opuści, wybierz po jednym lądzie każdego bazowego typu, po czym zniszcz owe lądy.
- Swiftfoot Boots
Wyposażony stwór ma pośpiech i antyklątwę. (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Wyposaż
- Sword of the Meek
Wyposażony stwór dostaje +1/+2.
Wyposaż
Ilekroć na pole bitwy pod twoim władaniem wejdzie stwór 1/1, możesz przywrócić tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy, po czym dołączyć ją do owego stwora.
- Thorn of Amethyst
Rzucanie nie-stworowych czarów kosztuje o więcej.
- Unwinding Clock
Odkręć wszystkie artefakty pod twoim władaniem podczas kroku odkręcania każdego innego gracza.
- Well of Lost Dreams
Ilekroć zyskasz życia, możesz zapłacić , gdzie X jest mniejsze lub równe zyskanej liczbie żyć. Jeśli tak zrobisz, dobierz X kart.
- Wurmcoil Engine
Dotyk śmierci, więź życia
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Żmij 3/3 z dotykiem śmierci oraz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Żmij 3/3 z więzią życia.