The Brothers» War Commander

Mishra, Eminent One

Na początku potyczki w twojej turze, stwórz żeton będący kopią wskazanego niestworowego artefaktu pod twoim władaniem, ale jest on dodatkowo Konstruktem 4/4 o nazwie Wojomat Mishry oprócz swoich innych typów. Do końca tury zyskuje on pośpiech. Poświeć go na początku najbliższego kroku końcowego.

Urza, Chief Artificer

Koligacja z artefaktowymi stworami (Rzucenie tego czaru kosztuje o {1} mniej za każdego artefaktowego stwora pod twoim władaniem.)

Artefaktowe stwory pod twoim władaniem mają złowrogość.

Na początku twojego kroku końcowego, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Konstrukt 0/0 z „Ten stwór dostaje +1/+1 za każdy artefakt pod twoim władaniem.”

Tawnos, Solemn Survivor

{2}, {T}: Stwórz żeton będący kopią co najwyżej jednego wskazanego żetonu artefaktu pod twoim władaniem. Zmiel dwie karty.

{1}{W}{U}{B}, {T}, Sacrifice two artifact tokens, Exile an artifact or creature card from your graveyard: Create a token that’s a copy of the exiled card, except it’s an artifact in addition to its other types. Activate only as a sorcery.

Ashnod the Uncaring

Dotyk śmierci

Whenever you activate an ability of an artifact or creature that isn’t a mana ability, if one or more permanents were sacrificed to activate it, you may copy that ability. You may choose new targets for the copy. (Sacrificing an artifact for mana to activate an ability doesn’t count.)

Sanwell, Avenger Ace

As long as an artifact creature you control is attacking, prevent all damage that would be dealt to Sanwell, Avenger Ace.

Whenever Sanwell becomes tapped, exile the top six cards of your library. You may cast a Vehicle or artifact creature spell from among them. Then put the rest on the bottom of your library in a random order.

Scholar of New Horizons

Scholar of New Horizons enters the battlefield with a +1/+1 counter on it.

{T}, Remove a counter from a permanent you control: Search your library for a Plains card and reveal it. If an opponent controls more lands than you, you may put that card onto the battlefield tapped. If you don’t put the card onto the battlefield, put it into your hand. Then shuffle.

Glint Raker

Latanie

Glint Raker gets +X/+0, where X is the highest mana value among artifacts you control.

Whenever Glint Raker deals combat damage to a player, you may reveal that many cards from the top of your library. Put an artifact card revealed this way into your hand and the rest into your graveyard.

March of Progress

Choose target artifact creature you control. For each creature chosen this way, create a token that’s a copy of it.

Przeciążenie {6}{U} (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)

Terisiare's Devastation

You lose X life and create X tapped Powerstone tokens. Then all creatures get -1/-1 until end of turn for each artifact you control. (The tokens are artifacts with „{T}: Add {C}. This mana can’t be spent to cast a nonartifact spell.”)

Wire Surgeons

Postrach (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub czarne.)

Each artifact creature card in your graveyard has encore. Its encore cost is equal to its mana cost. (Exile it and pay its mana cost: For each opponent, create a token copy that attacks that opponent this turn if able. They gain haste. Sacrifice them at the beginning of the next end step. Activate only as a sorcery.)

Wreck Hunter

Błysk

When Wreck Hunter enters the battlefield, choose target player. You create a tapped Powerstone token for each nonland card in that player’s graveyard that was put there from the battlefield this turn. (It’s an artifact with „{T}: Add {C}. This mana can’t be spent to cast a nonartifact spell.”)

Blast-Furnace Hellkite

Artifact offering (You may cast this spell as though it had flash by sacrificing an artifact and paying the difference in mana costs between this and the sacrificed artifact. Mana cost includes color.)

Latanie, podwójny cios

Creatures attacking your opponents have double strike.

Farid, Enterprising Salvager

Whenever a nontoken artifact you control is put into a graveyard from the battlefield, create a colorless artifact token named Scrap.

{1}{R}, Sacrifice an artifact: Choose one —

  • Put a +1/+1 counter on Farid. It gains menace until end of turn.

  • Goad target creature.

  • Odrzuć kartę, po czym dobierz kartę.

Hexavus

Latanie

Hexavus enters the battlefield with six +1/+1 counters on it.

{1}, Remove a +1/+1 counter from Hexavus: Put a flying counter on another target creature.

{1}, Remove a counter from another creature you control: Put a +1/+1 counter on Hexavus.

Kayla's Music Box

{W}, {T}: Look at the top card of your library, then exile it face down. (You may look at it any time.)

{T}: Until end of turn, you may play cards you own exiled with Kayla’s Music Box.

Machine God's Effigy

You may have Machine God’s Effigy enter the battlefield as a copy of any creature on the battlefield, except it’s an artifact and it has „{T}: Add {U}.” (It’s not a creature.)

{T}: Weź {U}.

Scavenged Brawler

Flying, vigilance, trample, lifelink

{5}, Exile Scavenged Brawler from your graveyard: Choose target creature. Put four +1/+1 counters, a flying counter, a vigilance counter, a trample counter, and a lifelink counter on that creature. Activate only as a sorcery.

Smelting Vat

{1}, {T}, Sacrifice another artifact: Reveal the top eight cards of your library. Put up to two noncreature artifact cards with total mana value less than or equal to the sacrificed artifact’s mana value from among them onto the battlefield and the rest on the bottom of your library in a random order.

Thopter Shop

Whenever one or more artifact creatures you control die, draw a card. This ability triggers only once each turn.

{2}{W}, {T}: Create a 1/1 colorless Thopter artifact creature token with flying.

Wondrous Crucible

Byty pod twoim władaniem mają straż {2}.

At the beginning of your end step, mill two cards, then exile a nonland card at random from your graveyard. Copy it. You may cast the copy without paying its mana cost. (A copy of a permanent spell becomes a token.)

Disciple of Caelus Nin

When Disciple of Caelus Nin enters the battlefield, starting with you, each player chooses up to five permanents they control. All permanents other than Disciple of Caelus Nin that weren’t chosen this way phase out.

Byty nie mogą wniknąć.

The Brothers' War

(Przy wejściu tej Sagi oraz po kroku dobierania, dodaj znacznik opowieści. Poświęć po III.)

I — Create two tapped Powerstone tokens.

II — Choose two target players. Until your next turn, each creature they control attacks the other chosen player each combat if able.

III — The Brothers» War deals X damage to any target and X damage to any other target, where X is the number of artifacts you control.

Sardian Avenger

Pierwszy cios, tratowanie

Ilekroć niniejszy zaatakuje, do końca tury dostaje on +X/+0, gdzie X jest liczbą artefaktów pod władaniem twoich przeciwników.

Ilekroć artefakt pod władaniem przeciwnika trafi do cmentarza z pola bitwy, niniejszy zadaje owemu graczowi 1 obrażenie.

Rootpath Purifier

Lands you control and land cards in your library are basic.

Titania, Nature's Force

You may play Forests from your graveyard.

Ilekroć Las wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwórz żeton zielonego stwora Żywiołak 5/3.

Ilekroć umrze Żywiołak pod twoim władaniem, możesz zmielić trzy karty.

The Archimandrite

Na początku twojego kroku utrzymania, zyskaj X żyć, gdzie X jest liczbą kart w twojej ręce minus 4.

Whenever you gain life, each Advisor, Artificer, and Monk you control gains vigilance and gets +X/+0 until end of turn, where X is the amount of life you gained.

Przekręć trzy odkręcone stwory typu Doradca, Wynalazca i/lub Mnich pod twoim władaniem: Dobierz kartę.

Staff of Titania

Wyposażony stwór dostaje +X/+X, gdzie X jest liczbą Lasów pod twoim władaniem.

Whenever equipped creature attacks, create a 1/1 green Forest Dryad land creature token. (It’s affected by summoning sickness.)

Wyposaż {3}

Urza's Workshop

{T}: Weź {C}.

Metalurgia — {T}: Weź {C} za każdy ląd Urzy pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami.

Plains

({T}: Weź {W}.)

Island

({T}: Weź {U}.)

Swamp

({T}: Weź {B}.)

Mountain

({T}: Weź {R}.)

Angel of the Ruins

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj co najwyżej dwa wskazane artefakty i/lub uroki.

Równinocykling {2} ({2}, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Równiny, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)

Austere Command

Wybierz dwie —

  • Zniszcz wszystkie artefakty.

  • Zniszcz wszystkie uroki.

  • Zniszcz wszystkie stwory o skrócie many 3 lub mniejszym.

  • Zniszcz wszystkie stwory o skrótach many 4 lub większych.

Bronze Guardian

Podwójny cios

Straż {2} (Ilekroć ten stwór zostanie wskazany przez czar lub zdolność pod władaniem przeciwnika, skontruj to, chyba że ów gracz zapłaci {2}.)

Inne artefakty pod twoim władaniem mają straż {2}.

Siła tej karty jest równa liczbie artefaktów pod twoim władaniem.

Digsite Engineer

Ilekroć rzucisz czar artefaktu, możesz zapłacić {2}. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Konstrukt 0/0 mający „Ten stwór dostaje +1/+1 za każdy artefakt pod twoim władaniem.”

Indomitable Archangel

Latanie

Metalurgia — Artefakty pod twoim władaniem mają antymagię o ile władasz co najmniej trzema artefaktami. (Artefakt z antymagią nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)

Losheel, Clockwork Scholar

Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mogłyby zostać zadane atakującym artefaktowym stworom pod twoim władaniem.

Ilekroć co najmniej jeden artefaktowy stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, dobierz kartę. Ta zdolność wyzwala się tylko raz na turę.

Phyrexian Rebirth

Zniszcz wszystkie stwory, po czym stwórz żeton bezkolorowego stwora Phyrexiański Horror X/X, gdzie X jest liczbą stworów zniszczonych w ten sposób.

Swords to Plowshares

Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca zyskuje życia równe jego sile.

Tempered Steel

Artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.

Teshar, Ancestor's Apostle

Latanie

Ilekroć rzucisz historyczny czar, przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 3 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)

Unbreakable Formation

Stwory pod twoim władaniem zyskują niezniszczalność do końca tury.

Dopisek — Jeśli rzucisz ten czar w twojej fazie głównej, umieść znacznik +1/+1 na każdym z owych stworów i zyskują one czujność do końca tury.

Urza's Ruinous Blast

(Możesz rzucić legendarny obrzęd tylko jeśli władasz legendarnym stworem lub wędrowcem.)

Wygnaj wszystkie nie-lądowe byty, które nie są legendarne.

Bident of Thassa

Ilekroć stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz dobrać kartę.

{1}{U}, {T}: Stwory pod władaniem twoich przeciwników atakują w tej turze, jeśli mogą.

Emry, Lurker of the Loch

Rzucenie tego czaru kosztuje o {1} mniej za każdy artefakt pod twoim władaniem.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zmiel cztery karty.

{T}: Wybierz wskazaną kartę artefaktu w twoim cmentarzu. Możesz rzucić ową kartę w tej turze. (Nadal musisz zapłacić jej koszty. Reguły dotyczące czasu zagrywania wciąż są w mocy.)

Etherium Sculptor

Rzucanie czarów artefaktów kosztuje cię o {1} mniej.

Ethersworn Adjudicator

Latanie

{1}{W}{B}, {T}: Zniszcz wskazanego stwora lub urok.

{2}{U}: Odkręć ten byt.

Fact or Fiction

Ujawnij pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Przeciwnik rozdziela owe karty na dwa stosy. Umieść jeden stos w twojej ręce, a pozostały w twoim cmentarzu.

Filigree Attendant

Latanie

Siła tej karty jest równa liczbie artefaktów pod twoim władaniem.

Master of Etherium

Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równa liczbie artefaktów pod twoim władaniem.

Inne artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Master Transmuter

{U}, {T}, przywróć artefakt pod twoim władaniem do ręki właściciela: Możesz umieścić kartę artefaktu z twojej ręki na polu bitwy.

Mnemonic Sphere

{1}{U}, poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.

Przepust — {U}, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.

Muzzio, Visionary Architect

{3}{U}, {T}: Spójrz na X wierzchnich kart twojej biblioteki, gdzie X jest największym skrótem many pośród artefaktów pod twoim władaniem. Możesz spośród nich umieścić na polu bitwy kartę artefaktu. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.

One with the Machine

Dobierz tyle kart, ile wynosi najwyższy skrót many spośród artefaktów pod twoim władaniem.

Padeem, Consul of Innovation

Artefakty pod twoim władaniem mają antyklątwę.

Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz artefaktem o najwyższym skrócie many lub jednym z takowych, dobierz kartę.

Preordain

Wróż 2, po czym dobierz kartę. (By wróżyć 2, spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolne z nich na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)

Sai, Master Thopterist

Ilekroć rzucisz czar artefaktu, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.

{1}{U}, poświęć dwa artefakty: Dobierz kartę.

Sharding Sphinx

Latanie

Ilekroć artefaktowy stwór pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, możesz stworzyć żeton niebieskiego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.

Shimmer Dragon

Latanie

O ile władasz co najmniej czterema artefaktami, ten stwór ma antyklątwę.

Przekręć dwa odkręcone artefakty pod twoim władaniem: Dobierz kartę.

Thirst for Knowledge

Dobierz trzy karty. Następnie odrzuć dwie karty, chyba że odrzucisz kartę artefaktu.

Thopter Spy Network

Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz artefaktem, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.

Ilekroć jeden lub więcej artefaktowych stworów pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, dobierz kartę.

Thought Monitor

Koligacja z artefaktami

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.

Thoughtcast

Koligacja z artefaktami (Rzucenie tego czaru kosztuje o {1} za każdy artefakt pod twoim władaniem.)

Dobierz dwie karty.

Vedalken Humiliator

Metalurgia — Ilekroć ten stwór zaatakuje, jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami, stwory pod władaniem twoich przeciwników do końca tury tracą wszystkie zdolności i mają bazową siłę i wytrzymałość 1/1.

Whirler Rogue

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.

Przekręć dwa odkręcone artefakty pod twoim władaniem: Wskazany stwór nie może być blokowany w tej turze.

Workshop Elders

Artefaktyczne stwory pod twoim władaniem mają latanie.

Na początku potyczki w twojej turze możesz sprawić, by wskazany pod twoim władaniem artefakt nie będący stworem stał się artefaktowym stworem 0/0. Jeśli tak zrobisz, umieść na nim cztery znaczniki +1/+1.

Armix, Filigree Thrasher

Ilekroć niniejszy zaatakuje, możesz odrzucić dwie karty. Kiedy tak zrobisz, wskazany stwór pod władaniem broniącego się gracza do końca tury dostaje -X/-X, gdzie X jest liczbą artefaktów pod twoim władaniem plus liczba kart artefaktów w twoim cmentarzu.

Partnerstwo (Możesz mieć dwóch dowódców jeśli obaj mają partnerstwo.)

Executioner's Capsule

{1}{B}, {T}, poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.

Fain, the Broker

{T}, poświęć stwora: Umieść dwa znaczniki +1/+1 na wskazanym stworze.

{T}, usuń znacznik ze stwora pod twoim władaniem: Stwórz żeton Skarbu.

{T}, poświęć artefakt: Stwórz żeton biało-czarnego stwora Kleks 2/1 z lataniem.

{3}{B}: Odkręć ten byt.

Feed the Swarm

Zniszcz wskazanego stwora lub urok pod władaniem przeciwnika. Strać tyle żyć, ile wynosił skrót many owego bytu.

Geth, Lord of the Vault

Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)

{X}{B}: Umieść wskazaną kartę artefaktu lub stwora o skrócie many X z cmentarza przeciwnika przekręconą na pole bitwy pod twoim władaniem. Następnie ów gracz mieli X kart.

Herald of Anguish

Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca {1}.)

Latanie

Na początku twojego kroku końcowego, każdy przeciwnik odrzuca kartę.

{1}{B}, poświęć artefakt: Wskazany stwór do końca tury dostaje -2/-2.

Marionette Master

Produkcja 3 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim trzy znaczniki +1/+1 albo stwórz trzy żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)

Ilekroć artefakt pod twoim władaniem zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, wskazany przeciwnik traci tyle żyć, ile siły ma niniejszy stwór.

Noxious Gearhulk

Złowrogość

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazanego stwora. Jeśli stwór zostanie zniszczony w ten sposób, zyskaj tyle żyć, ile wynosiła jego wytrzymałość.

Abrade

Wybierz jedno —

  • Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.

  • Zniszcz wskazany artefakt.

Audacious Reshapers

{T}, poświęć artefakt: Ujawnij karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz kartę artefaktu. Umieść ją na polu bitwy, a pozostałe losowo na spodzie twojej biblioteki. Ten stwór zadaje tobie tyle obrażeń, ile kart ujawniono w ten sposób.

Blasphemous Act

Rzucenie tego czaru kosztuje o {1} mniej za każdego stwora na polu bitwy.

Ten czar zadaje każdemu stworowi po 13 obrażeń.

Chaos Warp

Właściciel wskazanego bytu wtasowuje go do swojej biblioteki, po czym ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli to karta bytu, umieszcza ją na polu bitwy.

Cursed Mirror

{T}: Weź {R}.

Przy wejściu tego bytu na pole bitwy, możesz zdecydować, że stanie się on do końca tury kopią dowolnego stwora na polu bitwy, ale ma pośpiech.

Faithless Looting

Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty.

Wspomnienie {2}{R} (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)

Hellkite Igniter

Latanie, pośpiech

{1}{R}: Ten stwór do końca tury dostaje +X/+0, gdzie X jest liczbą artefaktów pod twoim władaniem.

Slobad, Goblin Tinkerer

Poświęć artefakt: Wskazany artefakt do końca tury zyskuje niezniszczalność.

Alela, Artful Provocateur

Latanie, dotyk śmierci, więź życia

Inne stwory z lataniem pod twoim władaniem dostają +1/+0.

Ilekroć rzucisz czar artefaktu lub uroku, stwórz żeton niebieskiego stwora Wróżka 1/1 z lataniem.

Baleful Strix

Latanie, dotyk śmierci

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.

Bedevil

Zniszcz wskazany artefakt, stwora lub wędrowca.

Brudiclad, Telchor Engineer

Żetony stworów pod twoim władaniem mają pośpiech.

Na początku potyczki w twojej turze, stwórz żeton niebieskiego artefaktowego stwora Phyrexiański Myr 1/1. Następnie możesz wskazać żeton pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, każdy inny żeton pod twoim władaniem staje się kopią owego żetonu.

Chrome Courier

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, ujawnij dwie wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, a drugą w twoim cmentarzu. Jeśli umieściłeś w ten sposób kartę artefaktu w twojej ręce, zyskaj 3 życia.

Despark

Wygnaj wskazany byt o skrócie many 4 lub większym.

Expressive Iteration

Spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Umieść jedną z nich w twojej ręce, umieść jedną z nich na spodzie twojej biblioteki, a jedną wygnaj. Możesz zagrać ową wygnaną kartę w tej turze.

Jhoira, Weatherlight Captain

Ilekroć rzucisz historyczny czar, dobierz kartę. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)

Oni-Cult Anvil

Ilekroć jeden lub więcej artefaktów pod twoim władaniem opuści pole bitwy w tej turze, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Konstrukt 1/1. Ta zdolność wyzwala się tylko raz na turę.

{T}, poświęć artefakt: Niniejszy artefakt zadaje każdemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu. Zyskaj 1 życie.

Sharuum the Hegemon

Latanie

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.

Silas Renn, Seeker Adept

Dotyk śmierci

Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, wybierz wskazaną kartę artefaktu w twoim cmentarzu. Możesz rzucić ową kartę w tej turze.

Partnerstwo (Możesz mieć dwóch dowódców jeśli obaj mają partnerstwo.)

Sphinx's Revelation

Zyskaj X żyć i dobierz X kart.

Vindicate

Zniszcz wskazany byt.

Arcane Signet

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Azorius Signet

{1}, {T}: Weź {W}{U}.

Chief of the Foundry

Inne artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.

Commander's Sphere

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Poświęć ten byt: Dobierz kartę.

Cranial Plating

Wyposażony stwór dostaje +1/+0 za każdy artefakt pod twoim władaniem.

{B}{B}: Dołącz ten artefakt do wskazanego stwora pod twoim władaniem.

Wyposaż {1}

Darksteel Juggernaut

Niezniszczalność

Siła i wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie artefaktów pod twoim władaniem.

Ten stwór atakuje w każdej potyczce, jeśli może.

Dimir Signet

{1}, {T}: Weź {U}{B}.

Dreamstone Hedron

{T}: Weź {C}{C}{C}.

{3}, {T}, poświęć ten artefakt: Dobierz trzy karty.

Etched Champion

Metalurgia — Ten stwór ma ochronę przed wszystkimi kolorami o ile władasz co najmniej trzema artefaktami.

Fellwar Stone

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów możliwych do wydania przez ląd pod władaniem przeciwnika.

Hedron Archive

{T}: Weź {C}{C}.

{2}, {T}, poświęć ten artefakt: Dobierz dwie karty.

Ichor Wellspring

Kiedy ten artefakt wejdzie na pole bitwy lub trafia z pola bitwy do cmentarza, dobierz kartę.

Idol of Oblivion

{T}: Dobierz kartę. Aktywuj tylko jeśli stworzyłeś żeton w tej turze.

{8}, {T}, poświęć ten byt: Stwórz żeton bezkolorowego stwora Eldrazi 10/10.

Liquimetal Torque

{T}: Weź {C}.

{T}: Wskazany nielądowy byt staje się do końca tury dodatkowo artefaktem oprócz swoich innych typów.

Lithoform Engine

{2}, {T}: Skopiuj wskazaną aktywowaną lub wyzwalaną zdolność pod twoim władaniem. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.

{3}, {T}: Skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu pod twoim władaniem. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.

{4}, {T}: Skopiuj wskazany czar bytu pod twoim władaniem. (Owa kopia stanie się żetonem.)

Metalwork Colossus

Rzucenie tego czaru kosztuje o {X} mniej, gdzie X jest sumą skróconych kosztów many artefaktów pod twoim władaniem nie będących stworami.

Poświęć dwa artefakty: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.

Mind Stone

{T}: Weź {C}.

{1}, {T}, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.

Mirrorworks

Ilekroć inny nieżetonowy artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić {2}. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący kopią owego artefaktu.

Mycosynth Wellspring

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub trafi do cmentarza z pola bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.

Myr Battlesphere

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz cztery żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Myr 1/1.

Ilekroć ten stwór atakuje, możesz przekręcić X odkręconych Myrów pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, ten stwór do końca tury dostaje +X/+0 i zadaje atakowanemu graczowi lub wędrowcowi X obrażeń.

Nihil Spellbomb

{T}, poświęć ten byt: Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.

Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, możesz zapłacić {B}. Jeśli tak zrobisz, dobierz kartę.

Oblivion Stone

{4}, {T}: Umieść znacznik losu na wskazanym permanencie.

{5}, {T}, poświęć ten artefakt: Zniszcz każdy nielądowy byt bez znacznika losu, po czym usuń wszystkie znaczniki losu ze wszystkich bytów.

Orzhov Signet

{1}, {T}: Weź {W}{B}.

Prophetic Prism

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.

{1}, {T}: Weź jedną manę dowolnego koloru.

Rakdos Signet

{1}, {T}: Weź {B}{R}.

Relic of Progenitus

{T}: Wskazany gracz wygania kartę ze swojego cmentarza.

{1}, wygnaj ten artefakt: Wygnaj wszystkie cmentarze. Dobierz kartę.

Servo Schematic

Kiedy ten artefakt wejdzie na pole bitwy lub zostanie umieszczony w cmentarzu z pola bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.

Skullclamp

Wyposażony stwór dostaje +1/-1.

Ilekroć wyposażony stwór umrze, dobierz dwie karty.

Wyposaż {1}

Sol Ring

{T}: Weź {C}{C}.

Solemn Simulacrum

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Kiedy ten stwór umrze, możesz dobrać kartę.

Spine of Ish Sah

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wskazany byt.

Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, przywróć go do ręki właściciela.

Steel Hellkite

Latanie

{2}: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.

{X}: Zniszcz każdy nielądowy byt o skrócie many X, którego władca otrzymał w tej turze obrażenia bojowe od niniejszego stwora. Możesz aktywować tylko raz na turę.

Steel Overseer

{T}: Umieść znacznik +1/+1 na każdym artefaktowym stworze pod twoim władaniem.

Strionic Resonator

{2}, {T}: Skopiuj wskazaną zdolność wyzwalaną pod twoim władaniem. Możesz wskazać nowe cele dla kopii. (Zdolność wyzwalana używa takich słów jak „kiedy”, „ilekroć”, „na początku”.)

Swiftfoot Boots

Wyposażony stwór ma pośpiech i antyklątwę. (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)

Wyposaż {1}

Thought Vessel

Nie masz limitu kart na ręce.

{T}: Weź {C}.

Thran Dynamo

{T}: Weź {C}{C}{C}.

Trading Post

{1}, {T}, odrzuć kartę: Zyskaj 4 życia.

{1}, {T}, zapłać 1 życie: Stwórz żeton białego stwora Koza 0/1.

{1}, {T}, poświęć stwora: Przywróć wskazany artefakt z twojego cmentarza do twojej ręki.

{1}, {T}, poświęć artefakt: Dobierz kartę.

Traxos, Scourge of Kroog

Tratowanie

Ten stwór wchodzi przekręcony na pole bitwy i nie odkręca się w twoim kroku odkręcania.

Ilekroć rzucisz historyczny czar, odkręć tego stwora. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)

Wayfarer's Bauble

{2}, {T}, poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Ancient Den

{T}: Weź {W}.

Arcane Sanctum

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {W}, {U}, lub {B}.

Ash Barrens

{T}: Weź {C}.

Lądocykling bazowych {1} ({1}, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)

Azorius Chancery

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {W}{U}.

Bojuka Bog

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj cmentarz wskazanego gracza.

{T}: Weź {B}.

Buried Ruin

{T}: Weź {C}.

{2}, {T}, poświęć ten ląd: Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.

Command Tower

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.

Crumbling Necropolis

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {U}, {B}, lub {R}.

Darksteel Citadel

Niezniszczalność

{T}: Weź {C}.

Darkwater Catacombs

{1}, {T}: Weź {U}{B}.

Dimir Aqueduct

Ten ląd wchodzi na pole bitwy przekręcony.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {U}{B}.

Drossforge Bridge

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Niezniszczalność

{T}: Weź {B} lub {R}.

Evolving Wilds

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Exotic Orchard

{T}: Weź jedną manę w jednym z kolorów możliwych do wydania przez ląd pod władaniem przeciwnika.

Goldmire Bridge

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Niezniszczalność

{T}: Weź {W} lub {B}.

Great Furnace

{T}: Weź {R}.

Izzet Boilerworks

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {U}{R}.

Mistvault Bridge

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Niezniszczalność

{T}: Weź {U} lub {B}.

Myriad Landscape

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź {C}.

{2}, {T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów mających wspólny typ lądu, umieść je przekręcone na polu bitwy, po czym przetasuj.

Orzhov Basilica

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {W}{B}.

Path of Ancestry

Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy.

{T}: Weź jedną maną w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy. Kiedy owa mana zostanie wydana na rzucenie czaru stwora współdzielącego typ stwora z twoim dowódcą, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)

Prairie Stream

({T}: Weź {W} lub {U}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Rakdos Carnarium

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przywróć ląd pod twoim władaniem do ręki właściciela.

{T}: Weź {B}{R}.

Razortide Bridge

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Niezniszczalność

{T}: Weź {W} lub {U}.

Reliquary Tower

Nie masz limitu kart na ręce.

{T}: Weź {C}.

River of Tears

{T}: Weź {U}. Jeśli zagrałeś ten ląd w tej turze, zamiast tego weź {B}.

Seat of the Synod

{T}: Weź {U}.

Shadowblood Ridge

{1}, {T}: Weź {B}{R}.

Silverbluff Bridge

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Niezniszczalność

{T}: Weź {U} lub {R}.

Skycloud Expanse

{1}, {T}: Weź {W}{U}.

Smoldering Marsh

({T}: Weź {B} lub {R}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Spire of Industry

{T}: Weź {C}.

{T}, zapłać 1 życie: Weź jedną manę dowolnego koloru. Możesz aktywować tylko jeśli władasz artefaktem.

Sunken Hollow

({T}: Weź {U} lub {B}.)

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy, chyba że władasz co najmniej dwoma bazowymi lądami.

Temple of Deceit

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {U} lub {B}.

Temple of Enlightenment

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {W} lub {U}.

Temple of Epiphany

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {U} lub {R}.

Temple of Malice

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {B} lub {R}.

Temple of Silence

Ten ląd wchodzi przekręcony na pole bitwy.

Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1.

{T}: Weź {W} lub {B}.

Terramorphic Expanse

{T}, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.

Vault of Whispers

{T}: Weź {B}.