Arena Beginner Set¶
- Angel of Vitality
Latanie
Jeśli masz zyskać życia, zamiast tego zyskaj tyle samo żyć plus 1.
Ten stwór dostaje +2/+2 o ile masz co najmniej 25 żyć.
- Angelic Guardian
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć jeden lub więcej stworów pod twoim władaniem zaatakuje, zyskują one do końca tury niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą ich.)
- Angelic Reward
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +3/+3 i ma latanie.
- Bond of Discipline
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem twoich przeciwników. Stwory pod twoim władaniem zyskują więź życia do końca tury.
- Charmed Stray
Więź życia
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na każdym innym stworze o nazwie Charmed Stray pod twoim władaniem.
- Confront the Assault
Możesz rzucić ten czar tylko jeśli stwór cię atakuje.
Stwórz trzy żetony białego stwora Duch 1/1 z lataniem.
- Fencing Ace
Podwójny cios
- Goring Ceratops
Podwójny cios
Ilekroć ten stwór zaatakuje, inne stwory pod twoim władaniem zyskują podwójny cios do końca tury.
- Hallowed Priest
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Impassioned Orator
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie.
- Inspiring Commander
Ilekroć inny stwór o sile 2 lub mniejszej wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie i dobierz kartę.
- Knight's Pledge
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2.
- Leonin Warleader
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwórz dwa przekręcone i atakujące żetony białego stwora Kot 1/1 z więzią życia.
- Moorland Inquisitor
: Ten stwór zyskuje pierwszy cios do końca tury. (Zadaje obrażenia bojowe przed stworami bez pierwszego ciosu.)
- Pacifism
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór nie może atakować ani blokować.
- Serra Angel
Latanie, czujność
- Soulmender
: Zyskaj 1 życie.
- Spiritual Guardian
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 4 życia.
- Tactical Advantage
Wskazany blokujący lub zablokowany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +2/+2.
- Air Elemental
Latanie
- Cloudkin Seer
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Frilled Sea Serpent
: Ten stwór nie może być blokowany w tej turze.
- Glint
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +0/+3 oraz antyklątwę. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Octoprophet
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Overflowing Insight
Wskazany gracz dobiera siedem kart.
- Riddlemaster Sphinx
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazanego stwora pod władaniem przeciwnika do ręki właściciela.
- River's Favor
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +1/+1.
- Sleep
Przekręć wszystkie stwory pod władaniem wskazanego gracza. Owe stwory nie odkręcą się podczas najbliższego kroku odkręcania owego gracza.
- Soulblade Djinn
Latanie
Ilekroć rzucisz nie-stworowy czar, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Unsummon
Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
- Wall of Runes
Obronność (Ten stwór nie może atakować.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Warden of Evos Isle
Latanie
Rzucanie czarów stworów mających latanie kosztuje cię o mniej.
- Waterkin Shaman
Ilekroć stwór z lataniem wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, niniejszy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
- Waterknot
Zaurocz stwora
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, przekręć zauroczonego stwora.
Zauroczony stwór nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
- Windreader Sphinx
Latanie
Ilekroć stwór z lataniem zaatakuje, możesz dobrać kartę.
- Windstorm Drake
Latanie
Inne stwory z lataniem pod twoim władaniem dostają +1/+0.
- Winged Words
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli władasz stworem z lataniem.
Dobierz dwie karty.
- Zephyr Gull
Latanie
- Bad Deal
Dobierz dwie karty i każdy przeciwnik odrzuca dwie karty. Każdy gracz traci po 2 życia.
- Compound Fracture
Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1. Dostaje on do końca tury dodatkowe -1/-1 za każdą kartę o nazwie Compound Fracture w twoim cmentarzu.
- Cruel Cut
Zniszcz wskazanego stwora o sile 2 lub mniejszej.
- Demon of Loathing
Latanie, tratowanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz poświęca stwora.
- Eternal Thirst
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór ma więź życia oraz „Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.” (Obrażenia zadane przez stwora z więzią życia powodują, że jego władca także zyskuje tyle samo żyć.)
- Malakir Cullblade
Ilekroć umrze stwór pod władaniem przeciwnika, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Mardu Outrider
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć kartę.
- Murder
Zniszcz wskazanego stwora.
- Nightmare
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Siła oraz wytrzymałość tej karty są obie równe liczbie Bagien pod twoim władaniem.
- Nimble Pilferer
Błysk
- Raise Dead
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Rise from the Grave
Umieść wskazaną kartę stwora z dowolnego cmentarza na polu bitwy pod twoim władaniem. Ów stwór jest dodatkowo czarnym Zombi oprócz swoich pozostałych kolorów i typów.
- Sanitarium Skeleton
: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Savage Gorger
Latanie
Na początku twojego kroku końcowego, jeśli przeciwnik stracił życia w tej turze, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. (Obrażenia powodują utratę życia.)
- Sengir Vampire
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Ilekroć umrze stwór uszkodzony w tej turze przez niniejszego stwora, umieść na niniejszym stworze znacznik +1/+1.
- Skeleton Archer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zadaje wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Soulhunter Rakshasa
Ten stwór nie może blokować.
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli został rzucony z twojej ręki, zadaje on wskazanemu przeciwnikowi po 1 obrażeniu za każde Bagno pod twoim władaniem.
- Typhoid Rats
Dotyk śmierci. (Stwór otrzymujący od niniejszego jakiekolwiek obrażenia zostaje zniszczony.)
- Unlikely Aid
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go.)
- Vampire Opportunist
: Każdy przeciwnik traci po 2 życia, a ty zyskaj 2 życia.
- Bombard
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia.
- Burn Bright
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+0.
- Goblin Gang Leader
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Goblin Gathering
Stwórz o dwa więcej żetonów czerwonego stwora Goblin 1/1, niż masz kart o nazwie Goblin Gathering w twoim cmentarzu.
- Goblin Trashmaster
Inne Gobliny pod twoim władaniem dostają +1/+1.
Poświęć Goblina: Zniszcz wskazany artefakt.
- Goblin Tunneler
: Wskazany stwór o sile 2 lub mniejszej nie może być blokowany w tej turze.
- Immortal Phoenix
Latanie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory z lataniem lub zasięgiem.)
Kiedy ten stwór umrze, przywróć go do ręki właściciela.
- Inescapable Blaze
Ten czar nie może być skontrowany.
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 6 obrażeń.
- Maniacal Rage
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i nie może blokować.
- Molten Ravager
: Ten stwór do końca tury dostaje +1/+0.
- Nest Robber
Pośpiech
- Ogre Battledriver
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ów stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz pośpiech. (Może atakować oraz w tej turze.)
- Raging Goblin
Pośpiech (Ten stwór może atakować i od razu po wejściu pod twoje władanie.)
- Raid Bombardment
Ilekroć zaatakuje stwór pod twoim władaniem o sile 2 lub mniejszej, niniejszy stwór zadaje 1 obrażenie graczowi lub wędrowcowi, którego ów stwór atakuje.
- Reduce to Ashes
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń. Jeśli ów stwór miałby umrzeć w tej turze, zamiast tego wygnaj go.
- Shock
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Siege Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zniszcz wszystkie Ściany pod władaniem twoich przeciwników.
Ilekroć ten stwór zaatakuje, jeśli broniący się gracz nie ma we władaniu Ściany, zadaje on 2 obrażenia każdemu stworowi bez latania pod władaniem owego gracza.
- Storm Strike
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+0 oraz pierwszy cios. Wróż 1.
- Tin Street Cadet
Ilekroć ten stwór zostanie zablokowany, stwórz żeton czerwonego stwora Goblin 1/1.
- Volcanic Dragon
Latanie, pośpiech
- Affectionate Indrik
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz kazać mu walczyć ze wskazanym stworem poza twoim władaniem. (Każdy zadaje drugiemu obrażenia równe swojej sile.)
- Baloth Packhunter
Tratowanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść dwa znaczniki +1/+1 na każdym innym stworze pod twoim władaniem o niniejszej nazwie.
- Charging Badger
Tratowanie
- Colossal Majesty
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej, dobierz kartę.
- Epic Proportions
Błysk
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór dostaje +5/+5 i ma tratowanie.
- Feral Roar
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Generous Stray
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Greenwood Sentinel
Czujność (Atakowanie nie powoduje przekręcenia tego stwora.)
- Ilysian Caryatid
: Weź jedną manę dowolnego koloru. Jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej, zamiast tego weź dwie many jednego dowolnego koloru.
- Jungle Delver
: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Prized Unicorn
Wszystkie stwory mogące blokować tego stwora, robią to.
- Rabid Bite
Wskazany stwór pod twoim władaniem zadaje obrażenia równe swojej sile wskazanemu stworowi poza twoim władaniem.
- Rampaging Brontodon
Tratowanie
Ilekroć ten stwór atakuje, do końca tury dostaje +1/+1 za każdy ląd pod twoim władaniem.
- Sentinel Spider
Czujność, zasięg
- Stony Strength
Umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze pod twoim władaniem. Odkręć owego stwora.
- Titanic Growth
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Wildwood Patrol
Tratowanie (Ten stwór może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Woodland Mystic
: Weź .
- World Shaper
Ilekroć ten stwór zaatakuje, możesz zmielić trzy karty.
Kiedy ten stwór umrze, przywróć wszystkie karty lądów z twojego cmentarza przekręcone na pole bitwy.
- Evolving Wilds
, poświęć ten ląd: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieść ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Forest
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Plains
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Arcane Signet
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.
- Command Tower
: Weź jedną manę w jednym z kolorów tożsamości twojego dowódcy.