Adventures in the Forgotten Realms

Flumph

Defender, flying

Whenever Flumph is dealt damage, you and target opponent each draw a card.

Portable Hole

Kiedy ten artefakt wejdzie na pole bitwy, wygnaj wskazany nielądowy permanent o skrócie many 2 lub mniejszym pod władaniem przeciwnika dopóki niniejszy artefakt nie opuści pola bitwy.

Tasha's Hideous Laughter

Each opponent exiles cards from the top of their library until that player has exiled cards with total mana value 20 or more.

Lolth, Spider Queen

Ilekroć umrze stwór pod twoim władaniem, umieść znacznik lojalności na tym wędrowcu.

0: Dobierz kartę i strać 1 życie.

–3: Stwórz dwa żetony czarnego stwora Pająk 2/1 ze złowrogością i zasięgiem.

–8: Dostajesz emblemat mający „Ilekroć przeciwnik otrzyma obrażenia od co najmniej jednego stwora pod twoim władaniem, jeśli ów gracz stracił w tej turze mniej niż 8 żyć, ów gracz traci życia równe różnicy.”

Power Word Kill

Zniszcz wskazanego stwora nie będącego Aniołem, Demonem, Diabłem ani Smokiem.

Vorpal Sword

Wyposażony stwór dostaje +2/+0 i ma dotyk śmierci.

{5}{B}{B}{B}: Do końca tury ten artefakt zyskuje „Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz przegrywa grę.”

Wyposaż {B}|mana_b

Prosperous Innkeeper

Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „{T}, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)

Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, zyskaj 1 życie.

Bruenor Battlehammer

Każdy stwór pod twoim władaniem dostaje +2/+0 za każde Wyposażenie dołączone do niego.

Możesz płacić {0} zamiast płacić pierwszy twój koszt wyposażenia w danej turze.

Drizzt Do'Urden

Podwójny cios

Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton legendarnego zielonego stwora Kot 4/1 z tratowaniem o nazwie Guenhwyvar.

Ilekroć umrze stwór, jeśli miał siłę większą niż siłą tego stwora, umieść na niniejszym stworze tyle znaczników +1/+1, ile wynosi różnica.

Tiamat

Latanie

Kiedy ten stwór wejdzie na pole bitwy, jeśli został przez ciebie rzucony, wyszukaj w twojej bibliotece co najwyżej pięć kart Smoków o różnych nazwach nie mających nazwy Tiamat, ujawnij je, umieść je w twojej ręce, po czym przetasuj.

Plains

({T}: Weź {W}.)

Island

({T}: Weź {U}.)

Swamp

({T}: Weź {B}.)

Mountain

({T}: Weź {R}.)

Forest

({T}: Weź {G}.)