Double Masters¶
- Karn Liberated
+4: Wskazany gracz wygania kartę ze swojej ręki.
–3: Wygnaj wskazany byt.
–14: Zacznij grę od nowa, pozostawiając na wygnaniu wszystkie byty nie będące Aurami wygnane przy użyciu niniejszej karty. Następnie umieść owe karty na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Alabaster Mage
: Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury zyskuje więź życia. (Obrażenia zadane przez owego stwora powodują, że jego władca zyskuje tyle samo żyć.)
- Ancestral Blade
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton białego stwora Piechur 1/1, po czym dołącz ten artefakt do niego.
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Angel of the Dawn
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1 oraz czujność.
- Archangel of Thune
Latanie
Więź życia (Obrażania zadane przez tego stwora powodują, że zyskujesz tyle samo żyć.)
Ilekroć zyskasz życia, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Auriok Salvagers
: Przywróć wskazaną kartę artefaktu o skrócie many 1 lub mniejszym z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Austere Command
Wybierz dwie —
Zniszcz wszystkie artefakty.
Zniszcz wszystkie uroki.
Zniszcz wszystkie stwory o skrócie many 3 lub mniejszym.
Zniszcz wszystkie stwory o skrótach many 4 lub większych.
- Avacyn, Angel of Hope
Latanie, czujność, niezniszczalność
Inne byty pod twoim władaniem mają niezniszczalność.
- Blade Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
Golemy pod twoim władaniem mają pierwszy cios.
- Boon Reflection
Jeśli miałbyś zyskać życia, zamiast tego zyskaj dwukrotnie tyle żyć.
- Council's Judgment
Wola rady — Zaczynając od ciebie, każdy gracz głosuje na nielądowy byt poza twoim władaniem. Wygnaj każdy byt mający najwięcej głosów lub równą ich liczbą.
- Crib Swap
Zmiennokształtny (Ta karta ma każdy typ stwora.)
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca tworzy żeton bezkolorowego stwora Przemieniec 1/1 ze zmiennokształtnością.
- Crusader of Odric
Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.
- Ethersworn Canonist
Każdy gracz, który rzucił w tej turze nieartefaktowy czar, nie może rzucać dodatkowych nieartefaktowych czarów.
- Fencing Ace
Podwójny cios
- Flickerwisp
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wygnaj inny wskazany byt. Przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Fortify
Wybierz jedno —
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +2/+0.
Stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +0/+2.
- Glint-Sleeve Artisan
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Kemba, Kha Regent
Na początku twojego kroku utrzymania, stwórz żeton białego stwora Kot 2/2 za każde Wyposażenie dołączone do niniejszego stwora.
- Land Tax
Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli przeciwnik ma pod władaniem więcej lądów niż ty, możesz wyszukać w swojej bibliotece co najwyżej trzy karty bazowych lądów, umieścić je w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Leonin Abunas
Artefakty pod twoim władaniem mają antyklątwę. (Nie mogą być wskazywane przez czary i zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Master Splicer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Golem 3/3.
Golemy pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Myrsmith
Ilekroć rzucisz czar artefaktu, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Myr 1/1.
- Open the Vaults
Przywróć wszystkie karty artefaktów i uroków ze wszystkich cmentarzy na pole bitwy pod władaniem ich właścicieli. (Aury nie mające niczego do zauroczenia pozostają w cmentarzach.)
- Path to Exile
Wygnaj wskazanego stwora. Jego władca możesz wyszukać w swojej bibliotece kartę bazowego lądu, umieścić ją przekręconą na polu bitwy, po czym przetasować.
- Puresteel Paladin
Ilekroć Wyposażenie wchodzi na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz dobrać kartę.
Metalurgia — Wyposażenia pod twoim władaniem mają „Wyposaż ” o ile władasz przynajmniej trzema artefaktami.
- Remember the Fallen
Wybierz jedną lub obie —
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Revoke Existence
Wygnaj wskazany artefakt lub urok.
- Sanctum Gargoyle
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Sanctum Spirit
Więź życia
Odrzuć historyczną kartę: Ten stwór zyskuje niezniszczalność do końca tury. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)
- Stoneforge Mystic
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Wyposażenia, ujawnić ją, umieścić w twojej ręce, po czym przetasuj.
, : Możesz umieścić kartę Wyposażenia z twojej ręki na polu bitwy.
- Stonehewer Giant
Czujność
, : Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Wyposażenia, umieść ją na polu bitwy, dołącz ją do stwora pod twoim władaniem, po czym przetasuj.
- Strength of Arms
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2. Jeśli władasz Wyposażeniem, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Tempered Steel
Artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +2/+2.
- Thraben Inspector
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dociekaj. (Stwórz żeton Wskazówki. To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.”)
- Topple the Statue
Przekręć wskazany byt. Jeśli to artefakt, zniszcz go.
Dobierz kartę.
- Valor in Akros
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, stwory pod twoim władaniem dostają do końca tury +1/+1.
- Valorous Stance
Wybierz jedno —
Wskazany stwór do końca tury zyskuje niezniszczalność. (Obrażenia i efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą go.)
Zniszcz wskazanego stwora o wytrzymałości 4 lub większej.
- Wrath of God
Zniszcz wszystkie stwory. Nie mogą być zregenerowane.
- Apprentice Wizard
, : Weź .
- Arcum Dagsson
: Władca wskazanego artefaktu poświęca go. Ów gracz może wyszukać w swojej bibliotece kartę nie-stworowego artefaktu, umieścić ją na polu bitwy, po czym tasuje.
- Argivian Restoration
Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Braids, Conjurer Adept
Na początku kroku rozliczenia każdego z graczy, ów gracz może umieścić kartę artefaktu, stwora lub lądu ze swojej ręki na polu bitwy.
- Brainstorm
Dobierz trzy karty, po czym umieść dwie karty z twojej ręki dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.
- Cloudreader Sphinx
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wróż 2. (Spójrz na dwie wierzchnie karty twojej biblioteki, po czym umieść dowolną ich liczbę na spodzie twojej biblioteki, a pozostałe na jej wierzchu w dowolnej kolejności.)
- Corridor Monitor
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odkręć wskazany artefakt lub stwora pod twoim władaniem.
- Cyclonic Rift
Przywróć wskazany nie-lądowy byt poza twoim władaniem do ręki właściciela.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Deepglow Skate
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, podwój liczbę znaczników każdego rodzaju na dowolnej liczbie wskazanych bytów.
- Esperzoa
Latanie
Na początku twojego kroku utrzymania, przywróć artefakt pod twoim władaniem do ręki właściciela.
- Faerie Mechanist
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na trzy wierzchnie karty twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich kartę artefaktu i umieścić ją w twojej ręce. Umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Force of Will
Możesz zapłacić 1 życie i wygnać niebieską kartę z twojej ręki zamiast płacić koszt many tego czaru.
Skontruj wskazany czar.
- Frogify
Zaurocz stwora
Zauroczony stwór traci wszystkie zdolności i jest niebieskim stworem Żaba o bazowej sile i wytrzymałości 1/1. (Traci wszystkie inne typy kart i stwora.)
- Grand Architect
Inne niebieskie stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
: Wskazany artefaktowy stwór staje się do końca tury niebieski.
Przekręć odkręconego niebieskiego stwora pod twoim władaniem: Weź . Wydaj tę manę tylko na rzucanie czarów artefaktów lub aktywację zdolności artefaktów.
- Hinder
Skontruj wskazany czar. Jeśli ów czar zostanie skontrowany w ten sposób, umieść ową kartę na wierzchu lub spodzie biblioteki jej właściciela zamiast w cmentarzu.
- Inkwell Leviathan
Tratowanie
Podbój wysp (Ten stwór nie może być blokowany o ile broniący się gracz włada Wyspą.)
Antymagia (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary i zdolności.)
- Jace, the Mind Sculptor
+2: Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Możesz umieścić ową kartę na spodzie biblioteki owego gracza.
0: Dobierz trzy karty, po czym umieść dwie karty z twojej ręki dowolnie na wierzchu twojej biblioteki.
–1: Przywróć wskazanego stwora do ręki właściciela.
–12: Wygnaj wszystkie karty z biblioteki wskazanego gracza, po czym ów gracz wtasowuje swoją rękę do swojej biblioteki.
- Master of Etherium
Siła i wytrzymałość tego stwora są obie równa liczbie artefaktów pod twoim władaniem.
Inne artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Master Transmuter
, , przywróć artefakt pod twoim władaniem do ręki właściciela: Możesz umieścić kartę artefaktu z twojej ręki na polu bitwy.
- Metallic Rebuke
Improwizacja (Twoje artefakty mogą pomóc w rzucaniu tego czaru. Każdy artefakt, który przekręcisz po aktywacji zdolności dających manę, opłaca .)
Skontruj wskazany czar, chyba że jego władca zapłaci .
- Parasitic Strix
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli władasz czarnym bytem, wskazany gracz traci 2 życia, zyskaj 2 życia.
- Phyrexian Metamorph
( można zapłacić lub 2 życiami.)
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego artefaktu lub stwora na polu bitwy, ale jest dodatkowo artefaktem oprócz swoich innych typów.
- Pongify
Zniszcz wskazanego stwora. Nie może być regenerowany. Jego władca tworzy żeton zielonego stwora Małpa 3/3.
- Relic Runner
Ten stwór nie może być blokowany jeśli rzuciłeś historyczny czar w tej turze. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)
- Reshape
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć artefakt.
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu o skrócie many X lub mniejszym, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Riddlesmith
Ilekroć rzucisz czar artefaktu, możesz dobrać kartę. Jeśli tak zrobisz, odrzuć kartę.
- Rush of Knowledge
Dobierz tyle kart, ile wynosi największy skrót many spośród bytów pod twoim władaniem.
- Sentinel of the Pearl Trident
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać wskazany historyczny byt pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, przywróć ową kartę na pole bitwy pod władaniem jej właściciela na początku najbliższego kroku końcowego. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)
- Serra Sphinx
Latanie, czujność
- Sift
Dobierz trzy karty, po czym odrzuć kartę.
- Steel Sabotage
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany czar artefaktu.
Przywróć wskazany artefakt do ręki właściciela.
- Thirst for Knowledge
Dobierz trzy karty. Następnie odrzuć dwie karty, chyba że odrzucisz kartę artefaktu.
- Thought Reflection
Jeśli miałbyś dobrać kartę, zamiast tego dobierz dwie karty.
- Treasure Mage
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece karę o skrócie many 3 lub większym, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Vedalken Infuser
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz umieścić znacznik ładunku na wskazanym artefakcie.
- Well of Ideas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz dwie karty.
Na początku kroku dobierania każdego innego gracza, ów gracz dobiera dodatkową kartę.
Na początku twojego kroku dobieranie, dobierz dwie dodatkowe karty.
- Ad Nauseam
Ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki i umieść ją w twojej ręce. Strać tyle żyć, ile wynosi jej skrót many. Możesz powtórzyć ten proces dowolną liczbę razy.
- Beacon of Unrest
Umieść wskazaną kartę artefaktu lub stwora z cmentarza na pole bitwy pod twoim władaniem. Wtasuj niniejszego stwora do biblioteki właściciela.
- Bone Picker
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej jeśli w tej turze umarł stwór.
Latanie, dotyk śmierci
- Cast Down
Zniszcz wskazanego nie-legendarnego stwora.
- Costly Plunder
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć artefakt lub stwora.
Dobierz dwie karty.
- Dark Confidant
Na początku twojego kroku utrzymania, ujawnij wierzchnią kartę twojej biblioteki i umieść ją w twojej ręce. Strać tyle żyć, ile wynosi jej skrót many.
- Death's Shadow
Ten stwór dostaje -X/-X, gdzie X to liczba twoich żyć.
- Defiant Salvager
Poświęć artefakt lub stwora: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Dire Fleet Hoarder
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Disciple of Bolas
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, poświęć innego stwora. Zyskaj X żyć i dobierz X kart, gdzie X jest siłą owego stwora.
- Disciple of the Vault
Ilekroć artefakt jest umieszczany w cmentarzu z pola bitwy, możesz sprawić, że wskazany gracz straci 1 życie.
- Divest
Wskazany gracz ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej kartę artefaktu lub stwora. Ów gracz odrzuca ową kartę.
- Doomed Necromancer
, , poświęć tego stwora: Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Dread Return
Przywróć wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza na pole bitwy.
Wspomnienie—Poświęć trzy stwory. (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Driver of the Dead
Kiedy ten stwór umrze, przywróć wskazaną kartę stwora o skrócie many 2 lub mniejszym z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Drown in Sorrow
Wszystkie stwory dostają do końca tury -2/-2. Wróż 1. (Spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki. Możesz położyć ją na spodzie twojej biblioteki.)
- Executioner's Capsule
, , poświęć ten artefakt: Zniszcz wskazanego nieczarnego stwora.
- Fatal Push
Zniszcz wskazanego stwora, jeśli jego skrót many jest mniejszy lub równy 2.
Rewolta — Jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze, zamiast tego zniszcz owego stwora jeśli jego skrót many jest mniejszy lub równy 4.
- Geth, Lord of the Vault
Zastraszenie (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez stwory artefaktowe lub współdzielące z nim kolor.)
: Umieść wskazaną kartę artefaktu lub stwora o skrócie many X z cmentarza przeciwnika przekręconą na pole bitwy pod twoim władaniem. Następnie ów gracz mieli X kart.
- Glaze Fiend
Latanie
Ilekroć inny artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+2.
- Heartless Pillage
Wskazany przeciwnik odrzuca dwie karty.
Najazd — Jeśli atakowałeś w tej turze, stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Magus of the Abyss
Na początku kroku utrzymania każdego z graczy, zniszcz wskazanego nieartefaktowego stwora pod władaniem owego gracza i według jego wyboru. Nie może zostać zregenerowany.
- Magus of the Will
, , wygnaj tego stwora: Do końca tury możesz zagrywać karty lądów i rzucać karty czarów z twojego cmentarza. Jeśli w tej turze karta miałaby trafić skądkolwiek do twojego cmentarza, zamiast tego wygnaj ją.
- Morkrut Banshee
Okropność — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, jeśli w tej turze umarł stwór, wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
- Oubliette
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wskazany stwór znika dopóki ten urok jest na polu bitwy. Przekręć owego stwora podczas znikania w ten sposób. (Aury i Ekwipunek znikają razem z nim. Zniknięte byty traktuję się tak, jakby nie istniały.)
- Ovalchase Daredevil
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz przywrócić niniejszą kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Painsmith
Ilekroć rzucisz czar artefaktu, możesz sprawić, że wskazany stwór dostanie do końca tury +2/+0 i dotyk śmierci.
- Ravenous Trap
Jeśli w tej turze do cmentarza jednego przeciwnika trafiły skądkolwiek co najmniej trzy karty, możesz zapłacić zamiast płacić koszt many tego czaru.
Wygnaj cmentarz wskazanego gracza.
- Salvage Titan
Możesz poświęcić trzy artefakty zamiast płacić koszt many tego czaru.
Wygnaj trzy karty artefaktów z twojego cmentarza: Przywróć tę kartę z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Silumgar Scavenger
Latanie
Wyzysk (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz poświęcić stwora.)
Ilekroć umrze inny stwór pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze. Zyskuje on do końca tury pośpiech, jeśli ów stwór był wyzyskany.
- Skirsdag High Priest
Okropność — , przekręć dwa odkręcone stwory pod twoim władaniem: Stwórz żeton czarnego stwora Demon 5/5 z lataniem. Możesz aktywować tylko jeśli w tej turze umarł stwór.
- Skithiryx, the Blight Dragon
Latanie
Infekcja (Ten stwór zadaje obrażenia stworom w postaci znaczników -1/-1, a graczom w postaci znaczników zatrucia.)
: Ten stwór do końca tury zyskuje pośpiech.
: Zregeneruj tego stwora.
- Supernatural Stamina
Do końca tury wskazany stwór dostaje +2/+0 oraz „Kiedy ten stwór umrze, przywróć go przekręconego na pole bitwy pod władaniem właściciela.”
- Thoughtseize
Wskazany gracz ujawnia swoją rękę. Wybierz z niej nie-lądową kartę. Ów gracz odrzuca ową kartę. Strać 2 życia.
- Toxic Deluge
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — zapłać X żyć.
Wszystkie stwory dostają do końca tury -X/-X.
- Twisted Abomination
: Zregeneruj tego stwora.
Bagnocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Bagna, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Vampire Hexmage
Pierwszy cios
Poświęć tego stwora: Usuń wszystkie znaczniki ze wskazanego bytu.
- Wound Reflection
Na początku każdego kroku końcowego każdy przeciwnik traci tyle żyć, ile stracił żyć w tej turze. (Obrażenia powodują utratę żyć.)
- Abrade
Wybierz jedno —
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 3 obrażenia.
Zniszcz wskazany artefakt.
- Balduvian Rage
Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +X/+0.
Dobierz kartę na początku kroku utrzymania najbliższej tury.
- Battle-Rattle Shaman
Na początku potyczki w twojej turze, możesz sprawić, że wskazany stwór dostanie do końca tury +2/+0.
- Blasphemous Act
Rzucenie tego czaru kosztuje o mniej za każdego stwora na polu bitwy.
Ten czar zadaje każdemu stworowi po 13 obrażeń.
- Blood Moon
Niebazowe lądy są Górami.
- Bloodshot Trainee
: Ten stwór zadaje wskazanemu stworowi 4 obrażenia. Możesz aktywować tylko jeśli siła niniejszego stwora wynosi 4 lub więcej.
- Brimstone Volley
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 3 obrażenia.
Okropność — Zamiast tego ten czar zadaje 5 obrażeń jeśli w tej turze umarł stwór.
- Cathartic Reunion
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć dwie karty.
Dobierz trzy karty.
- Cragganwick Cremator
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, odrzuć losową kartę. Jeśli odrzucisz w ten sposób kartę stwora, niniejszy stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi obrażenia równe sile owej karty.
- Dismantle
Zniszcz wskazany artefakt. Jeśli ów artefakt miał znaczniki, umieść tyle samo znaczników +1/+1 lub ładunku na artefakcie pod twoim władaniem.
- Dualcaster Mage
Błysk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, skopiuj wskazany czar sztuczki lub obrzędu. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
- Galvanic Blast
Ten czar zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
Metalurgia — Ten czar zamiast tego zadaje 4 obrażenia jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Goblin Gaveleer
Tratowanie
Ten stwór dostaje +2/+0 za każde Wyposażenie dołączone do niego.
- Goblin Guide
Pośpiech
Ilekroć ten stwór zaatakuje, broniący się gracz ujawnia wierzchnią kartę swojej biblioteki. Jeśli to karta lądu, ów gracz umieszcza ją w swojej ręce.
- Godo, Bandit Warlord
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę Wyposażenia, umieścić ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
Ilekroć ten stwór zaatakuje po raz pierwszy w danej turze, odkręć go i wszystkich Samurajów pod twoim władaniem. Po tej fazie jest dodatkowa faza potyczki.
- Grim Lavamancer
, , wygnaj dwie karty z twojego cmentarza: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Heat Shimmer
Stwórz żeton będący kopią wskazanego stwora, ale ma pośpiech oraz „Na początku kroku końcowego, wygnaj ten byt.”
- Imperial Recruiter
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora o sile 2 lub mniejszej, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Ion Storm
, usuń znacznik +1/+1 lub znacznik ładunku z bytu pod twoim władaniem: Ten urok zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Kazuul's Toll Collector
: Dołącz wskazane Wyposażenie pod twoim władaniem do tego stwora. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- Kuldotha Flamefiend
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz poświęcić artefakt. Jeśli tak zrobisz, ten stwór zadaje 4 obrażenia rozdzielone dowolnie pomiędzy jakiekolwiek wskazane cele.
- Lightning Axe
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — odrzuć kartę lub zapłać .
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 5 obrażeń.
- Mana Echoes
Ilekroć stwór wejdzie na pole bitwy, możesz wziąć tyle , iloma stworami mającymi wspólny typ stwora władasz.
- Orcish Vandal
, poświęć artefakt: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia.
- Pyrewild Shaman
Zew krwi — , odrzuć tę kartę: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +3/+1.
Ilekroć jeden lub kilka stworów pod twoim władaniem zada graczowi obrażenia bojowe, jeśli ta karta jest w twoim cmentarzu, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, przywróć tę kartę do twojej ręki.
- Rage Reflection
Stwory pod twoim władaniem mają podwójny cios.
- Rapacious Dragon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony Skarbu. (Są artefaktami ze zdolnością „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Ravenous Intruder
Poświęć artefakt: Ten stwór dostaje od końca tury +2/+2.
- Rolling Earthquake
Ten czar zadaje każdemu stworowi bez jazdy konnej i każdemu graczowi po X obrażeń.
- Salivating Gremlins
Ilekroć artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór do końca tury dostaje +2/+0 oraz tratowanie.
- Skinbrand Goblin
Zew krwi — , odrzuć tę kartę: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +2/+1.
- Sneak Attack
: Możesz umieścić kartę stwora z twojej ręki na polu bitwy. Ów stwór zyskuje pośpiech. Poświęć go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Temur Battle Rage
Wskazany stwór do końca tury zyskuje podwójny cios.
Zaciekłość — Ów stwór do końca tury zyskuje także tratowanie jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej.
- Thopter Engineer
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
Artefaktyczne stwory pod twoim władaniem mają pośpiech. (Mogą atakować i zaraz po wejściu pod twoje władanie.)
- Trash for Treasure
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć artefakt.
Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Tuktuk the Explorer
Pośpiech
Kiedy ten stwór umrze, stwórz legendarny żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Goblin Golem 5/5 o nazwie Tuktuk Powrócony.
- Weapon Surge
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+0 oraz pierwszy cios.
Przeciążenie (Możesz rzucić ten czar za jego koszt przeciążenia. Jeśli tak zrobisz, zmień jego tekst zastępując wszystkie wystąpienia słowa „wskazany” słowem „każdy”.)
- Ancient Stirrings
Spójrz na pięć wierzchnich kart twojej biblioteki. Możesz ujawnić spośród nich bezkolorową kartę i umieścić ją w twojej ręce. Następnie umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
- Avenger of Zendikar
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz tyle żetonów zielonego stwora Roślina 0/1, iloma lądami władasz.
Lądowanie — Ilekroć ląd wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz umieścić znacznik +1/+1 na każdej Roślinie pod twoim władaniem.
- Awakening Zone
Na początku twojego kroku utrzymania, możesz stworzyć żeton bezkolorowego stwora Pomiot Eldrazi 0/1 mający „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Bloodbriar
Ilekroć poświęcisz inny byt, umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
- Bloodspore Thrinax
Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
Każdy inny stwór pod twoim władaniem wchodzi na pole bitwy mając dodatkowych X znaczników +1/+1, gdzie X jest liczbą znaczników +1/+1 na tym stworze.
- Champion of Lambholt
Stwory o sile mniejszej niż siła niniejszego stwora nie mogą blokować stworów pod twoim władaniem.
Ilekroć inny stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Chatter of the Squirrel
Stwórz żeton zielonego stwora Wiewiór 1/1.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Chord of Calling
Współpraca (Twoje stwory mogą pomóc rzucić ten czar. Każdy stwór, którego przekręcisz podczas rzucania tego czaru płaci za lub jedną manę w swoim kolorze.)
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę stwora o skrócie many X lub mniejszym, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Clear Shot
Wskazany stwór pod twoim władaniem do końca tury dostaje +1/+1. Zadaje on wskazanemu stworowi poza twoim władaniem obrażenia równe swojej sile.
- Conclave Naturalists
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany artefakt lub urok.
- Crop Rotation
Jako dodatkowy koszt rzucenia tego czaru — poświęć ląd.
Wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Crushing Vines
Wybierz jedno —
Zniszcz wskazanego stwora mającego latanie.
Zniszcz wskazany artefakt.
- Death-Hood Cobra
: Ten stwór do końca tury zyskuje zasięg.
: Ten stwór do końca tury zyskuje dotyk śmierci.
- Doubling Season
Jeśli jakiś efekt miałby stworzyć co najmniej jeden żeton pod twoim władaniem, zamiast tego tworzy dwukrotność owych żetonów.
Jeśli jakiś efekt miałby umieścić co najmniej jeden znacznik na permanencie pod twoim władaniem, zamiast tego umieszcza tam dwukrotność owych znaczników.
- Elvish Aberration
: Weź .
Lasocykling (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę Lasu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Enlarge
Wskazany stwór do końca tury dostaje +7/+7 oraz tratowanie. Musi być blokowany w tej turze, jeśli to możliwe. (Stwór z tratowaniem może zadać nadwyżkę obrażeń bojowych atakowanemu graczowi lub wędrowcowi.)
- Exploration
Możesz zagrać dodatkowy ląd w każdej twojej turze.
- Fierce Empath
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę stwora o skrócie many 6 lub większym, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Gelatinous Genesis
Stwórz X żetonów zielonego stwora Szlam X/X.
- Greater Good
Poświęć stwora: Dobierz tyle kart, ile siły miał poświęcony stwór, po czym odrzuć trzy karty.
- Heartbeat of Spring
Ilekroć gracz przekręca ląd biorąc manę, ów gracz bierze dodatkowo jedną manę w typie wyprodukowanym przez ów ląd.
- Invigorate
Jeśli władasz Lasem, możesz sprawić, że przeciwnik zyska 3 życia zamiast płacić koszt many tego czaru.
Wskazany stwór do końca tury dostaje +4/+4.
- Kozilek's Predator
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony bezkolorwego stwora Pomiot Eldrazi 0/1 mającego „Poświęć tego stwora: Weź .”
- Liege of the Tangle
Tratowanie
Ilekroć ten stwór zada graczowi obrażenia bojowe, możesz wskazać dowolną liczbą kart lądów pod twoim władaniem i umieścić na każdym z nich znacznik przebudzenia. Każdy z owych lądów jest stworem Żywiołak 8/8 o ile ma znacznik przebudzenia. Nadal są lądami.
- Mana Reflection
Jeśli przekręcisz byt biorąc manę, zamiast tego produkuje on dwukrotność owej many.
- Might of the Masses
Wskazany stwór do końca tury dostaje +1/+1 za każdego stwora pod twoim władaniem.
- Noble Hierarch
Egzaltacja (Ilekroć stwór pod twoim władaniem atakuje samotnie, ów stwór dostaje +1/+1 do końca tury.)
: Weź , , lub .
- Reclamation Sage
Kiedy ta karta wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć wskazany artefakt lub urok.
- Shamanic Revelation
Dobierz kartę za każdego stwora pod twoim władaniem.
Zaciekłość — Zyskaj 4 życia za każdego stwora o sile 4 lub większej pod twoim władaniem.
- Skullmulcher
Pożarcie 1 (Przy wejściu tego stwora na pole bitwy możesz poświęcić dowolną liczbę stworów. Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając tyle samo znaczników +1/+1.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę za każdego stwora, którego pożarł.
- Sylvan Might
Wskazany stwór do końca tury dostaje +2/+2 i tratowanie.
Wspomnienie (Możesz rzucić tę kartę z twojego cmentarza za koszt wspomnienia. Następnie wygnaj ją.)
- Terastodon
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz zniszczyć co najwyżej trzy wskazane nie-stworowe peranenty. Za każdy byt umieszczony w cmentarzu w ten sposób, jego władca tworzy żeton zielonego stwora Słoń 3/3.
- Thragtusk
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 5 żyć.
Kiedy ten stwór opuści pole bitwy, stwórz żeton zielonego stwora Bestia 3/3.
- Ulvenwald Mysteries
Ilekroć umrze nieżetonowy stwór pod twoim władaniem, dociekaj. (Stwórz żeton Wskazówki. To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.”)
Ilekroć poświęcisz Wskazówkę, stwórz żeton białego stwora Człowiek Piechur 1/1.
- Vengevine
Pośpiech
Ilekroć rzucisz czar, jeśli jest to drugi czar stwora rzucony przez ciebie w tej turze, możesz przywrócić tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Veteran Explorer
Kiedy ten stwór umrze, każdy gracz może wyszukać w swojej bibliotece co najwyżej dwie karty bazowych lądów, umieścić je na polu bitwy, po czym przetasować.
- Whisperer of the Wilds
: Weź .
Zaciekłość — : Weź . Możesz aktywować tylko jeśli władasz stworem o sile 4 lub większej.
- Woodland Champion
Ilekroć jeden lub więcej żetonów wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, umieść tyle samo znaczników +1/+1 na tym stworze.
- Arixmethes, Slumbering Isle
Ten byt wchodzi przekręcony na pole bitwy z pięcioma znacznikami drzemki.
O ile ten byt ma znacznik drzemki, jest lądem. (Nie jest stworem.)
Ilekroć rzucisz czar, możesz usunąć znacznik drzemki z tego bytu.
: Weź .
- Atraxa, Praetors' Voice
Latanie, czujność, dotyk śmierci, więź życia
Na początku twojego kroku końcowego, rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj każdemu kolejny znacznik każdego posiadanego przezeń rodzaju.)
- Baleful Strix
Latanie, dotyk śmierci
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę.
- Breya, Etherium Shaper
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz dwa żetony niebieskiego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem.
, poświęć dwa artefakty: Wybierz jedną —
Ten stwór zadaje wskazanemu graczowi lub wędrowcowi 3 obrażenia.
Wskazany stwór do końca tury dostaje -4/-4.
Zyskaj 5 żyć.
- Brudiclad, Telchor Engineer
Żetony stworów pod twoim władaniem mają pośpiech.
Na początku potyczki w twojej turze, stwórz żeton niebieskiego artefaktowego stwora Phyrexiański Myr 1/1. Następnie możesz wskazać żeton pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, każdy inny żeton pod twoim władaniem staje się kopią owego żetonu.
- Deathreap Ritual
Okropność — Na początku każdego kroku końcowego, jeśli w tej turze umarł stwór, możesz dobrać kartę.
- Falkenrath Aristocrat
Latanie, pośpiech
Poświęć stwora: Ten stwór do końca tury zyskuje niezniszczalność. Jeśli poświęcony stwór był Człowiekiem, umieść znacznik +1/+1 na niniejszym stworze.
- Fulminator Mage
Poświęć tego stwora: Zniszcz wskazany niebazowy ląd.
- Geist of Saint Traft
Antyklątwa (Ten stwór nie może być wskazywany przez czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
Ilekroć ten stwór zaatakuje, stwórz przekręcony i atakujący żeton białego stwora Anioł 4/4 z lataniem. Wygnaj ów żeton na końcu potyczki.
- Ghor-Clan Rampager
Tratowanie
Zew krwi — , odrzuć tę kartę: Wskazany atakujący stwór do końca tury dostaje +4/+4 i tratowanie.
- Glassdust Hulk
Ilekroć inny artefakt wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, ten stwór dostaje +1/+1 do końca tury i nie może być blokowany w tej turze.
Recykling (, odrzuć tę kartę: Dobierz kartę.)
- Hanna, Ship's Navigator
, : Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Hidden Stockpile
Rewolta — Na początku twojego kroku końcowego, jeśli byt pod twoim władaniem opuścił pole bitwy w tej turze, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.
, poświęć stwora: Wróż 1.
- Izzet Charm
Wybierz jedno —
Skontruj wskazany nie-stworowy czar, chyba że jego władca zapłaci .
Ten czar zadaje wskazanemu stworowi 2 obrażenia.
Dobierz dwie karty, po czym odrzuć dwie karty.
- Jhoira, Weatherlight Captain
Ilekroć rzucisz historyczny czar, dobierz kartę. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)
- Kaalia of the Vast
Latanie
Ilekroć ten stwór zaatakuje przeciwnika, możesz umieść na polu bitwy kartę Anioła, Demona lub Smoka z twojej ręki przekręconą i atakującą owego przeciwnika.
- Karrthus, Tyrant of Jund
Latanie, pośpiech
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj władanie nad wszystkimi Smokami, po czym odkręć wszystkie Smoki.
Inne Smoki pod twoim władaniem mają pośpiech.
- Maelstrom Nexus
Pierwszy czar rzucony przez cienie w danej turze ma kaskadę. (Kiedy rzucisz swój pierwszy czar, wyganiaj karty z wierzchu twojej biblioteki aż wygnasz nie-lądową kartę o niższym koszcie. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wygnane karty losowo na spodzie twojej biblioteki.)
- Maelstrom Pulse
Zniszcz wskazany nielądowy byt i wszystkie inne byty mające tę samą nazwę co on.
- Manamorphose
Weź dwie many w dowolnej kombinacji kolorów.
Dobierz kartę.
- Mazirek, Kraul Death Priest
Latanie
Ilekroć gracz poświęci inny byt, umieść znacznik +1/+1 na każdym stworze pod twoim władaniem.
- Meddling Mage
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz nazwę nie-lądowej karty.
Czary o wybranej nazwie nie mogą być rzucane.
- Merciless Eviction
Wybierz jedno —
Wygnaj wszystkie artefakty.
Wygnaj wszystkie stwory.
Wygnaj wszystkie uroki.
Wygnaj wszystkich wędrowców.
- Progenitor Mimic
Możesz sprawić, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego stwora na polu bitwy, ale dodatkowo ma zdolność „Na początku twojego kroku utrzymania, jeśli ten stwór nie jest żetonem, stwórz żeton będący kopią tego stwora.”
- Rhys the Redeemed
, : Stwórz żeton biało-zielonego stwora Elf Wojownik 1/1.
, : Dla każdego żetonu stwora pod twoim władaniem, stwórz żeton będący jego kopią.
- Riku of Two Reflections
Ilekroć rzucisz czar sztuczki lub obrzędu, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, skopiuj ów czar. Możesz wskazać nowe cele dla kopii.
Ilekroć inny nieżetonowy stwór wejdzie na pole bitwy pod twoim władaniem, możesz zapłacić . Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton będący kopią owego stwora.
- Savageborn Hydra
Podwójny cios
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze. Aktywuj tylko jako obrzęd.
- The Scarab God
Na początku twojego kroku utrzymania, każdy przeciwnik traci po X żyć, a ty wróż X, gdzie X jest liczbą Zombi pod twoim władaniem.
: Wygnaj wskazaną kartę stwora z cmentarza. Stwórz żeton będący jej kopią z wyjątkiem tego, że jest to czarny Zombi 4/4.
Kiedy ten stwór umrze, przywróć go do ręki właściciela na początku najbliższego kroku końcowego.
- Selesnya Guildmage
: Stwórz żeton zielonego stwora Sadzonka 1/1.
: Stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1 do końca tury.
- Sen Triplets
Na początku twojego kroku utrzymania, wskaż przeciwnika. W tej turze ów gracz nie może rzucać czarów ani aktywować zdolności i gra z ujawnioną ręką. Możesz w tej turze zagrywać lądy i rzucać czary z ręki owego gracza.
- Sharuum the Hegemon
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz przywrócić wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza na pole bitwy.
- Sphinx Summoner
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wyszukać w twojej bibliotece kartę artefaktu lub stwora, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Swiftblade Vindicator
Podwójny cios, czujność, tratowanie
- Thopter Foundry
, poświęć nieżetonowy artefakt. Stwórz żeton niebieskiego artefaktowego stwora Kopter 1/1 z lataniem. Zyskaj 1 życie.
- Time Sieve
, poświęć pięć artefaktów: Weź dodatkową turę po obecnej.
- Unlicensed Disintegration
Zniszcz wskazanego stwora. Jeśli władasz artefaktem, ten czar zadaje władcy owego stwora 3 obrażenia.
- Vexing Shusher
Ten czar nie może być skontrowany.
: Wskazany czar nie może być skontrowany.
- Vish Kal, Blood Arbiter
Latanie, więź życia
Poświęć stwora: Umieść X znaczników +1/+1 na tym stworze, gdzie X jest siłą poświęconego stwora.
Usuń wszystkie znaczniki +1/+1 z tego stwora: Wskazany stwór do końca tury dostaje -1/-1 za każdy znacznik +1/+1 usunięty w ten sposób.
- Voice of Resurgence
Ilekroć przeciwnik rzuci czar w twojej turze lub kiedy ten stwór umrze, stwórz zielono-biały żeton stwora Żywiołak mający „Siła oraz wytrzymałość tego stwora są obie równe liczbie stworów pod twoim władaniem.”
- Weapons Trainer
Inne stwory pod twoim władaniem dostają +1/+0 o ile władasz Wyposażeniem.
- Yavimaya's Embrace
Zaurocz stwora
Masz władanie nad zauroczonym stworem.
Zauroczony stwór dostaje +2/+2 i ma tratowanie.
- Accomplished Automaton
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Adaptive Automaton
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy wybierz typ stwora.
Ten stwór ma dodatkowo wybrany typ oprócz swoich innych typów.
Inne stwory pod twoim władaniem będące wybranego typu dostają +1/+1.
- Basalt Monolith
Ten stwór nie odkręca się w twoim kroku odkręcania.
: Weź .
: Odkręć tego stwora.
- Basilisk Collar
Wyposażony stwór ma dotyk śmierci i więź życia.
Wyposaż
- Batterskull
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +4/+4 i ma czujność oraz więź życia.
: Przywróć ten artefakt do ręki właściciela.
Wyposaż
- Blightsteel Colossus
Tratowanie, infekcja, niezniszczalność
Jeśli ten stwór miałby trafić skądkolwiek do cmentarza, zamiast tego ujawnij go i wtasuj do biblioteki właściciela.
- Bosh, Iron Golem
Tratowanie
, poświęć artefakt: Ten stwór zadaje wskazanemu celowi obrażenia równe skrótowi many poświęconego artefaktu.
- Cathodion
Kiedy ten stwór umrze, weź .
- Chief of the Foundry
Inne artefaktowe stwory pod twoim władaniem dostają +1/+1.
- Chromatic Star
, , poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.
Kiedy ten artefakt trafi do cmentarza z pola bitwy, dobierz kartę.
- Chrome Mox
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać nieartefaktową, nielądową kartę z twojej ręki.
: Weź jedną manę w jednym z kolorów wygnanej karty.
- Clone Shell
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, spójrz na cztery wierzchnie karty twojej biblioteki, wygnaj jedną zakrytą, po czym umieść pozostałe dowolnie na spodzie twojej biblioteki.
Kiedy ten stwór umrze, odkryj wygnaną kartę. Jeśli to karta stwora, umieść ją na polu bitwy pod twoim władaniem.
- Cogwork Assembler
: Stwórz żeton będący kopią wskazanego artefaktu. Ów żeton zyskuje pośpiech. Wygnaj go na początku najbliższego kroku końcowego.
- Conjurer's Closet
Na początku twojego kroku końcowego, możesz wygnać wskazanego stwora pod twoim władaniem, po czym przywróć ową kartę na pole bitwy pod twoim władaniem.
- Coretapper
: Umieść znacznik ładunku na wskazanym artefakcie.
Poświęć tego stwora: Umieść dwa znaczniki ładunku na wskazanym artefakcie.
- Cranial Plating
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 za każdy artefakt pod twoim władaniem.
: Dołącz ten artefakt do wskazanego stwora pod twoim władaniem.
Wyposaż
- Culling Dais
, poświęć stwora: Umieść znacznik ładunku na ty, artefakcie.
, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Darksteel Axe
Niezniszczalność (Efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą tego artefaktu.)
Wyposażony stwór dostaje +2/+0.
Wyposaż
- Darksteel Forge
Artefakty pod twoim władaniem mają niezniszczalność. (Efekty mówiące „zniszcz” nie niszczą ich. Artefaktowe stwory z niezniszczalnością nie mogą być zniszczone przez obrażenia.)
- Duplicant
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy możesz wygnać wskazanego nieżetonowego stwora.
O ile karta wygnana tym stworem jest kartą stwora, niniejszy stwór ma jej siłę, wytrzymałość i typy stwora ostatnio wygnanej przez siebie karty stwora. Nadal jest Przemieńcem.
- Eager Construct
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, każdy gracz może wróżyć 1. (By wróżyć 1, spójrz na wierzchnią kartę twojej biblioteki, po czym możesz umieścić ową kartę na spodzie twojej biblioteki.)
- Endless Atlas
, : Dobierz kartę. Możesz aktywować tylko jeśli co najmniej trzema lądami o tej samej nazwie.
- Engineered Explosives
Rozbłysk słońca (Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników ładunku, ile kolorów many użyto do rzucenia go.)
, poświęć ten artefakt: Zniszcz każdy nielądowy byt o skrócie many równym liczbie znaczników ładowania na tym artefakcie.
- Ensnaring Bridge
Stwory o sile większej niż liczba kart w twojej ręce nie mogą atakować.
- Everflowing Chalice
Wielopodbicie (Rzucając ten czar możesz zapłacić dodatkowo dowolną liczbę razy.)
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników ładunku, ile razy został podbity.
: Weź za każdy znacznik ładunku na tym artefakcie.
- Expedition Map
, , poświęć ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę lądu, ujawnij ją, umieść ją w twojej ręce, po czym przetasuj.
- Flayer Husk
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +1/+1.
Wyposaż
- Gleaming Barrier
Obronność
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton Skarbu. (To artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Weź jedną manę dowolnego koloru.”)
- Golem Artisan
: Wskazany artefaktowy stwór do końca tury dostaje +1/+1.
: Wskazany artefaktowy stwór do końca tury zyskuje zdolność wybraną przez cienie spośród latania, tratowania i pośpiechu.
- Golem-Skin Gauntlets
Wyposażony stwór dostaje +1/+0 za każde Wyposażenie dołączone do niego.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Wyposaż wyłącznie jako obrzęd. Ta karta wchodzi na pole bitwy odłączona i zostaje na polu bitwy po opuszczeniu go przez stwora.)
- Hammer of Nazahn
Ilekroć ten artefakt lub inne Wyposażenie wejdzie na pole bitwy pod twoim włądaniem, możesz dołączyć owe Wyposażenie do wskazanego stwora pod twoim władaniem.
Wyposażony stwór dostaje +2/+0 i ma niezniszczalność.
Wyposaż
- Ichor Wellspring
Kiedy ten artefakt wejdzie na pole bitwy lub trafia z pola bitwy do cmentarza, dobierz kartę.
- Iron Bully
Złowrogość (Ten stwór nie może być blokowany, chyba że przez co najmniej dwa stwory.)
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść znacznik +1/+1 na wskazanym stworze.
- Iron League Steed
Pośpiech
Produkcja 1 (Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, umieść na nim znacznik +1/+1 albo stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Serwo 1/1.)
- Isochron Scepter
Odlew — Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, możesz wygnać kartę sztuczki o skrócie many 2 lub mniejszym z twojej ręki.
, : Możesz skopiować wygnaną kartę. Jeśli tak zrobisz, możesz rzucić ową kopię bez płacenia jej kosztu many.
- Jhoira's Familiar
Latanie
Rzucanie historycznych czarów kosztuje cię o mniej. (Artefakty, legendy i Sagi są historyczne.)
- Kuldotha Forgemaster
, poświęć trzy artefakty: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę artefaktu, umieść ją na polu bitwy, po czym przetasuj.
- Lightning Greaves
Wyposażony stwór ma pośpiech i antymagię. (Nie może być wskazywany przez czary lub zdolności.)
Wyposaż
- Lux Cannon
: Umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
, usuń trzy znaczniki ładunku z tego artefaktu: Zniszcz wskazany byt.
- Magnifying Glass
: Weź .
, : Dociekaj. (Stwórz żeton Wskazówki. Jest to artefakt mający „, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.”)
- Mana Crypt
Na początku twojego kroku utrzymania, rzuć monetą. Jeśli przegrasz rzut, ten artefakt zadaje tobie 3 obrażenia.
: Weź .
- Masterwork of Ingenuity
Możesz zdecydować, że ten byt wejdzie na pole bitwy jako kopia któregokolwiek Wyposażenia na polu bitwy.
- Mesmeric Orb
Ilekroć byt zostanie odkręcony, jego władca mieli kartę.
- Metalspinner's Puzzleknot
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, dobierz kartę i strać 1 życie.
, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę i strać 1 życie.
- Mishra's Bauble
, poświęć ten artefakt: Spójrz na wierzchnią kartę biblioteki wskazanego gracza. Dobierz kartę na początku kroku utrzymania następnej tury.
- Mox Opal
Metalurgia — : Weź jedną manę dowolnego koloru. Możesz aktywować tylko jeśli władasz co najmniej trzema artefaktami.
- Myr Battlesphere
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, stwórz cztery żetony bezkolorowego artefaktowego stwora Myr 1/1.
Ilekroć ten stwór atakuje, możesz przekręcić X odkręconych Myrów pod twoim władaniem. Jeśli tak zrobisz, ten stwór do końca tury dostaje +X/+0 i zadaje atakowanemu graczowi lub wędrowcowi X obrażeń.
- Myr Retriever
Kiedy ten stwór umrze, przywróć inną wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- O-Naginata
Ten artefakt może być dołączony tylko do stwora o sile 3 lub większej.
Wyposażony stwór dostaje +3/+0 i ma tratowanie.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd.)
- Oblivion Stone
, : Umieść znacznik losu na wskazanym permanencie.
, , poświęć ten artefakt: Zniszcz każdy nielądowy byt bez znacznika losu, po czym usuń wszystkie znaczniki losu ze wszystkich bytów.
- Peace Strider
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, zyskaj 3 życia.
- Pentad Prism
Rozbłysk słońca (Ten byt wchodzi na pole bitwy mając tyle znaczników ładunku, ile kolorów many użyto do rzucenia go.)
Usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Phyrexian Revoker
Przy wejściu tego bytu na pole bitwy nazwij nie-lądową kartę.
Aktywowane zdolności źródła o wybranej nazwie nie mogą być aktywowane.
- Pyrite Spellbomb
, poświęć ten artefakt: Zadaje on wskazanemu celowi 2 obrażenia.
, poświęć ten artefakt: Dobierz kartę.
- Ratchet Bomb
: Umieść znacznik ładunku na tym artefakcie.
, poświęć ten artefakt: Zniszcz każdy nie-lądowy byt, o skrócie many równym liczbie znaczników ładunku na tym artefakcie.
- Sandstone Oracle
Latanie
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy, wybierz przeciwnika. Jeśli ów gracz ma więcej kart w ręce niż ty, dobierz tyle kart, ile wynosi różnica.
- Sculpting Steel
Możesz sprawić, że ta karta wejdzie na pole bitwy jako kopia dowolnego artefaktu na polu bitwy.
- Sickleslicer
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +2/+2.
Wyposaż
- Skinwing
Żywy oręż (Kiedy to Wyposażenie wejdzie na pole bitwy, stwórz żeton czarnego stwora Phyrexiański Bakcyl 0/0 i dołącz to do niego.)
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma latanie.
Wyposaż
- Spellskite
: Zmień wskazanie wskazanego czaru lub zdolności na tego stwora. ( można zapłacić lub 2 życiami.)
- Sphinx of the Guildpact
Ta karta ma wszystkie kolory.
Latanie
Antyklątwa przed jednokolorowymi (Ten stwór nie może być wskazywany przez jednokolorowe czary lub zdolności pod władaniem twoich przeciwników.)
- Springleaf Drum
, przekręć odkręconego stwora pod twoim władaniem: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Sundering Titan
Kiedy ten byt wejdzie na pole bitwy lub je opuści, wybierz po jednym lądzie każdego bazowego typu, po czym zniszcz owe lądy.
- Sunforger
Wyposażony stwór dostaje +4/+0.
, odłącz ten artefakt: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę czerwonej lub białej sztuczki o skrócie many 4 lub mniejszym i rzuć ją beż płacenia jej kosztu many. Następnie przetasuj.
Wyposaż
- Surge Node
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając sześć znaczników ładunku.
, , usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Umieść znacznik ładunku na wskazanym artefakcie.
- Sword of Body and Mind
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma ochronę przed zielonym i niebieskim.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz mieli dziesięć kart, a ty stwórz żeton zielonego stwora Wilk 2/2.
Wyposaż
- Sword of Feast and Famine
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma ochronę przed czarnym i zielonym.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ów gracz odrzuca kartę, a ty odkręć wszystkie lądy pod twoim władaniem.
Wyposaż
- Sword of Fire and Ice
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma ochronę przed czerwonym i niebieskim.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ten artefakt zadaje wskazanemu celowi 2 obrażenia, a ty dobierz kartę.
Wyposaż
- Sword of Light and Shadow
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma ochronę przed białym i czarnym.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, zyskaj 3 życia i możesz przywrócić co najwyżej jedną wskazaną kartę stwora z twojego cmentarza do twojej ręki.
Wyposaż
- Sword of the Meek
Wyposażony stwór dostaje +1/+2.
Wyposaż
Ilekroć na pole bitwy pod twoim władaniem wejdzie stwór 1/1, możesz przywrócić tę kartę z twojego cmentarza na pole bitwy, po czym dołączyć ją do owego stwora.
- Sword of War and Peace
Wyposażony stwór dostaje +2/+2 i ma ochronę przed czerwonym i białym.
Ilekroć wyposażony stwór zada graczowi obrażenia bojowe, ten artefakt zadaje owemu graczowi obrażenia równe liczbie kart w jego ręce, a ty zyskaj po 1 życiu za każdą kartę w twojej ręce.
Wyposaż
- Throne of Geth
, poświęć artefakt: Rozpleń. (Wybierz dowolną liczbę bytów i/lub graczy, po czym daj im kolejny znacznik każdego z już obecnych tam rodzajów.)
- Treasure Keeper
Kiedy ten stwór umrze, ujawnij karty z wierzchu twojej biblioteki aż ujawnisz nie-lądową kartę o skrócie many 3 lub mniejszym. Możesz rzucić ową kartę bez płacenia jej kosztu many. Umieść wszystkie ujawnione i nie rzucone w ten sposób karty losowo na spodzie twojej biblioteki.
- Trinisphere
O ile ten artefakt jest odkręcony każdy czar, którego rzucenie miałoby kosztować mniej niż trzy many, kosztuje trzy many. (Dodatkowa mana w koszcie może być płacona dowolnym kolorem many lub maną bezkolorową. Na przykład jeśli rzucenie czaru miałoby kosztować , zamiast tego kosztuje .)
- Tumble Magnet
Ten artefakt wchodzi na pole bitwy mając trzy znaczniki ładunku.
, usuń znacznik ładunku z tego artefaktu: Przekręć wskazany artefakt lub stwora.
- Vulshok Gauntlets
Wyposażony stwór dostaje +4/+2 i nie odkręca się w kroku odkręcania swojego władcy.
Wyposaż (: Dołącz do wskazanego stwora pod twoim władaniem. Aktywuj tylko jako obrzęd. Ta karta wchodzi na pole bitwy odłączona i zostaje na polu bitwy po opuszczeniu go przez stwora.)
- Walking Ballista
Ten stwór wchodzi na pole bitwy mając X znaczników +1/+1.
: Umieść znacznik +1/+1 na tym stworze.
Usuń znacznik +1/+1 z tego stwora: Zadaje on wskazanemu celowi 1 obrażenie.
- Welding Jar
Poświęć ten artefakt: Zregeneruj wskazany artefakt.
- Wurmcoil Engine
Dotyk śmierci, więź życia
Kiedy ten stwór umrze, stwórz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Żmij 3/3 z dotykiem śmierci oraz żeton bezkolorowego artefaktowego stwora Phyrexiański Żmij 3/3 z więzią życia.
- Academy Ruins
: Weź .
, : Umieść wskazana kartę artefaktu z twojego cmentarza na wierzchu twojej biblioteki.
- Ash Barrens
: Weź .
Lądocykling bazowych (, odrzuć tę kartę: Wyszukaj w twojej bibliotece kartę bazowego lądu, ujawnij ją, umieść w twojej ręce, po czym przetasuj.)
- Blinkmoth Nexus
: Weź .
: Ten ląd staje się do końca tury stworem Świetlik 1/1 z lataniem. Nadal jest lądem.
, : Wskazany stwór typu Świetlik do końca tury dostaje +1/+1.
- Buried Ruin
: Weź .
, , poświęć ten ląd: Przywróć wskazaną kartę artefaktu z twojego cmentarza do twojej ręki.
- Cascade Bluffs
: Weź .
, : Weź , lub .
- Dark Depths
Ten ląd wchodzi na pole bitwy mając dziesięć znaczników lodu.
: Usuń znacznik lodu z tego lądu.
Kiedy ten ląd nie ma znaczników lodu, poświęć go. Jeśli tak zrobisz, stwórz żeton legendarnego stwora Awatar 20/20 o nazwie Marit Lage z lataniem i niezniszczalnością.
- Darksteel Citadel
Niezniszczalność
: Weź .
- Fetid Heath
: Weź .
, : Weź , lub .
- Fire-Lit Thicket
: Weź .
, : Weź , lub .
- Flooded Grove
: Weź .
, : Weź , lub .
- Glimmervoid
Na początku kroku końcowego, jeśli nie władasz artefaktem, poświęć ten ląd.
: Weź jedną manę dowolnego koloru.
- Graven Cairns
: Weź .
, : Weź , albo .
- High Market
: Weź .
, poświęć stwora: Zyskaj 1 życie.
- Maze of Ith
: Odkręć wskazanego atakującego stwora. Zażegnaj wszystkie obrażenia bojowe, jakie mógłby otrzymać lub mogłyby zostać przez niego zadane w tej turze.
- Mishra's Factory
: Weź .
: Ten ląd staje się do końca tury artefaktowym stworem Składacz 2/2. Nadal jest lądem.
: Wskazany Składacz do końca tury dostaje +1/+1.
- Mystic Gate
: Weź .
, : Weź , lub .
- Rugged Prairie
: Weź .
, : Weź , lub .
- Sunken Ruins
: Weź .
, : Weź , lub .
- Thespian's Stage
: Weź .
, : Ten ląd staje się kopią wskazanego lądu, ale nadal ma niniejszą zdolność.
- Twilight Mire
: Weź .
, : Weź , lub .
- Urza's Mine
: Weź . Jeśli masz we władaniu Urza’s Power-Plant oraz Urza’s Tower, zamiast tego weź .
- Urza's Power Plant
: Weź . Jeśli masz we władaniu Urza’s Mine oraz Urza’s Tower, zamiast tego weź .
- Urza's Tower
: Weź . Jeśli masz we władaniu Urza’s Mine oraz Urza’s Power-Plant, zamiast tego weź .
- Wooded Bastion
: Weź .
, : Weź , lub .
- Plains
(: Weź .)
- Island
(: Weź .)
- Swamp
(: Weź .)
- Mountain
(: Weź .)
- Forest
(: Weź .)